برگزاری مراسم تجلیل از پرسنل بازنشسته ستاد هماهنگی کانون‌های مساجد خوزستان
برگزاري مراسم تجليل از پرسنل بازنشسته ستاد هماهنگي کانون‌هاي مساجد خوزستان

برگزاری مراسم تجلیل از پرسنل بازنشسته ستاد هماهنگی کانون‌های مساجد خوزستان

جوروند با اشاره به اقدامات کانون‌هاي مساجد به ويژه در کمک به نيازمندان و توزيع بسته‌هاي معيشتي گفت: اين اقدامات هم به مرجعيت کانون‌هاي مساجد و هم به اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامي کمک کرد
شناسه خبر : 31275 تاریخ انتشار : ۲۷ مهر ۱۴۰۰ زمان انتشار : ۱۳:۴۹

به گزارش ستاد ارتباطات رسانه ای فهما از خوزستان «حجت‌الاسلام مرتضی همت‌پور» امروز (سه‌شنبه 27 مهر) در مراسم تقدیر از بازنشستگان ستاد کانون‌های مساجد خوزستان، با تبریک هفته وحدت اظهار کرد:این مراسم جهت تجلیل و تقدیر پیشکسوتان ستاد کانون‌های مساجد که سال‌ها در این حوزه فعالیت‌های چشم‌گیری داشتتند و اقدامات ارزشمندی انجام دادند برگزار شد.

 

مدیر ستاد فهما استان خوزستان با اشاره به ثبت و اخذ 620 مجوز الکترونیکی مساجد در ستاد کانون‌های مساجد استان اذعان کرد: امسال 40 کانون جدیدالتاسیس در خوزستان در سامانه بچه‌های مسجد به ثبت رسیده است

 

وی از حضور چهار نفر از اعضای کانون‌های مساجد استان در مرحله کشوری چهاردهمین جشنواره ملی مدهامتان کشوری خبر داد و تصریح کرد: این مسابقات در مشهد مقدس در حال برگزاری است که امیدواریم در این رقابت‌ها بتوانیم به رتبه‌های برتر دست یابیم.

  

ح الاسلام همت پور با ارائه گزارشی از عملکرد ستاد کانون های مساجد استان در سال 1400 از خبرگزاری شبستان و پایگاه فهما جهت انتشار اخبار و فعالیت‌های کانون‌های مساجد و آشنایی سایر ارگان‌ها با این مراکز و همچنین حمایت‌های اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان به حوزه مساجد و کانون‌های فرهنگی هنری تقدیر کرد.

 

«محمد جوروند» نیز با تبریک هفته وحدت و ولادت با سعادت حضرت رسول اکرم (ص) خاطر نشان کرد: فعالیت در مساجد در پیشگاه خداوند متعال اجری معنوی دارد و کارکنان کانون‌های مساجد نیز از اجر و پاداش ارزشمندی نزد پروردگار برخوردار خواهند بود.

 

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان با اشاره به اقدامات کانون‌های مساجد به ویژه در کمک به نیازمندان و توزیع بسته‌های معیشتی عنوان کرد: این اقدامات هم به مرجعیت کانون‌های مساجد و اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی کمک کرد.

 

وی با تقدیر از بازنشستگان ستاد کانون‌های مساجد خوزستان از استمرار و سرعت بخشیدن به فعالیت‌های فرهنگی و هنری تاکید کرد و یاد آور شد: خوزستان منبع و جولانگاه شهدا است از این رو باید فعالیت‌هایی در شان این استان ولایی، مذهبی و شیعی انجام داد.

 

در پایان از نادر ایوبی‌فر و حسن موحدی‌نژاد 2 نفر از پیشکسوتان و بازنشستگان ستاد کانون‌های فرهنگی هنری مساجد خوزستان با لوح تقدیر و هدایایی تجلیل شد.