افتتاح سه باب کانون فرهنگی هنری در سطح مساجد شهرستان دزفول
افتتاح سه باب کانون فرهنگي هنري در سطح مساجد شهرستان دزفول

افتتاح سه باب کانون فرهنگی هنری در سطح مساجد شهرستان دزفول

حجت الاسلام همت پور با اشاره به افتتاح سه باب کانون فرهنگي هنري در مساجد شهرستان دزفول گفت: افتتاح اين کانون ها با حمايت و پيگيري ستاد کانون‌هاي فرهنگي هنري مساجد خوزستان، امام جماعت و بسيج و هيئت ‌امنا اين مساجد صورت گرفت.
شناسه خبر : 31552 تاریخ انتشار : ۸ آبان ۱۴۰۰ زمان انتشار : ۱۳:۲۷

به گزارش ستاد ارتباطات رسانه ای (فهما) از خوزستان: با حضور «علیرضا چرخابی» رییس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان دزفول، حجت الاسلام و المسلمین «مرتضی همت پور»  و  جمعی از مسئولین محلی کانون فرهنگی هنری ثارالله در شهرستان دزفول  افتتاح شد.

 

 مدیر ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد خوزستان گفت: کانون فرهنگی و هنری «عشاق الحسين» در منطقه زاویه حمودی و کانون فرهنگی هنری شهید «محسن حججی» زاویه مشعلی در این شهرستان نیز به زودی افتتاح می‌شوند.

 

وی با بیان اینکه با افتتاح این سه کانون با نظارت ستاد استانی، همکاری امام جماعت، بسیج و هیئت ‌امنا  صورت گرفته است گفت: مدیریت مطلوب کانون و همکاری  اهالی مسجد برای تربیت صحیح اسلامی منجر به رشد و تقویت استعدادهای فرهنگی هنری نوجوانان و جوانان در این کانون ها خواهد شد.

 

مدیر ستاد فهما استان خوزستان همچنین با اشاره به برپایی جشن‌های هفته وحدت و سالروز ولادت حضرت محمد مصطفی (ص) در سراسر کانون‌های فرهنگی و هنری شهرستان از تلاشهای آن ها در برپایی مراسم اهل بیت(ع) با توان و همت اهالی مساجد و کانون ها تشکر و قدردانی نمود.