تلاش خود را برای ترویج و توسعه فعالیت های قرآنی در سطح شهرستان به کار گرفته‌ایم
تلاش خود را براي ترويج و توسعه فعاليت هاي قرآني در سطح شهرستان به کار گرفته‌ايم
مدیر کانون فرهنگی هنری انصارالله شادگان:

تلاش خود را برای ترویج و توسعه فعالیت های قرآنی در سطح شهرستان به کار گرفته‌ایم

علي ناصري با اشاره به برنامه هاي قرآني مورد استقبال مردم در سال هاي اخير گفت: همواره تلاش خود را براي ترويج و توسعه فعاليت هاي قرآني در سطح شهرستان به کار گرفته ايم.
شناسه خبر : 31654 تاریخ انتشار : ۱۲ آبان ۱۴۰۰ زمان انتشار : ۰۹:۳۵

به گزارش ستاد ارتباطات رسانه ای فهما از خوزستان علی ناصری اظهار کرد: از  کانون فرهنگی انصارالله از روزهای ابتدایی تاسیس همواره تلاش خود را برای ترویج و توسعه فعالیت های قرآنی در سطح شهرستان به کار گرفته است.

 

مدیرکانون فرهنگی هنری انصارالله شادگان افزود: یکی از برنامه هایی که همواره به صورت مرتب در این کانون برگزار می شود محافل انس با قرآن کریم است، این محافل با حضور و دعوت از اساتید برجسته قرانی استان و کشور برگزار می شوند که استقبال بسیار خوبی از آن می شد.

 

وی با بیان اینکه شرایط کرونایی باعث شد بسیار از فعالیت های این کانون با محدودیت مواجه شود اضافه کرد: یکی از برنامه های پرشوری که همواره مورد استقبال شهروندان قرار می گرفت راهپیمایی عیدغدیر است، اما در سال جاری به دلیل محدودیت های کرونایی این راهپیمایی به صورت دوچرخه سواری و موتورسیکلت سواری برگزار شد.

 

ناصری در خصوص دیگر برنامه های این کانون تصریح کرد: آغاز سال تحصیلی و کلاس های مجازی باعث شد تا برخی از معلمان خیر به این کانون در برگزاری کلاس های کمک تحصیلی کمک کنند.