جلسه هم اندیشی و آموزشی کانون های فرهنگی هنری مساجد باغملک برگزار شد
جلسه هم انديشي و آموزشي کانون هاي فرهنگي هنري مساجد باغملک برگزار شد

جلسه هم اندیشی و آموزشی کانون های فرهنگی هنری مساجد باغملک برگزار شد

زنگنه از برگزاري دوره آموزشي 2 روزه ويژه مديران کانون هاي مساجد شهرستان و با حضور کارشناسان ستاد استاني فهما خبر داد
شناسه خبر : 31801 تاریخ انتشار : ۱۶ آبان ۱۴۰۰ زمان انتشار : ۰۹:۵۷

 به گزارش ستاد ارتباطات رسانه ای فهما از خوزستان جهت آموزش سامانه فهما و ثبت کانونهای فرهنگی هنری مساجد شهرستان باغملک در یک دوره ۲ روزه با حضور کلیه مدیران کانونها بصورت حضوری در محل  اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی باغملک و منطقه سیاحتی و زیارتی رباط شهرستان برگزار شد.

 

 احمدرضا زنگنه با اشاره به برگزاری دوره دو روزه ویژه کانون های مساجد شهرستان اظهار کرد به همت ستاد کانون های فرهنگی هنری مساجد استان و با حضور کارشناسان مساجد در اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان ثبت کانونهای مساجد شهرستان آغاز و تا پاسی از شب ادامه داشت.

 

 رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان باغملک تصریح کرد: این دوره آموزشی 2 روزه با حضور 3 نفر از کارشناسان مساجد استان و کلیه مدیران کانون های مساجد شهرستان برگزار و ضمن آموزش و تشریح رویداد ملی فهما 3 ،روشهای استفاده از سامانه بچه های مسجد و ثبت فعالیت ها  را بصورت کامل و جامع یادآور شدند.

 

 وی افزود : این دوره آموزشی و هم اندیشی با دیدار مستقیم مدیران کانون های مساجد شهرستان با کارشناسان استانی ادامه یافت و مشکلات و موانع پیش روی کانون ها با آن ها در میان گذاشته شد و تعدادی از مدیران کانون ها به ایراد سخنرانی نیز پرداختند.

 

زنگنه اضافه کرد: این برنامه در راستای آموزش مدیران کانون ها و دریافت مجوز الکترونیکی بسیار خوب ارزیابی می شود و منتج به دریافت مجوز الکترونیکی اکثر کانون های مساجد شهرستان شد.