دیدار با خانواده شهید احمد چهارمحالی در قاب سه‌شنبه‌های تکریم اهواز
ديدار با خانواده شهيد احمد چهارمحالي در قاب سه‌شنبه‌هاي تکريم اهواز
مدیر کانون سادات اهواز خبر داد:

دیدار با خانواده شهید احمد چهارمحالی در قاب سه‌شنبه‌های تکریم اهواز

بدوي با اشاره به جايگاه والاي شهدا و اهميت پاسداشت و گراميداشت خانواده آن دلاوران گفت: اعضاي کانون سادات اين هفته با خانواده شهيد «احمد چهارمحالي» ديدار کردند.
شناسه خبر : 32476 تاریخ انتشار : ۳ آذر ۱۴۰۰ زمان انتشار : ۱۲:۰۹

«حمید بدوی» در گفت وگو با ارتباطات رسانه ای (فهما)، از دیدار با خانواده شهید «احمد چهارمحالی» به همت اعضای کانون فرهنگی هنری «سادات» با حضورهیات امنا و پایاگه بسیج شاهد خبر داد.

 

مدیر کانون فرهنگی هنری سادات اهواز با اشاره به جایگاه والای شهدا در بین عموم مردم و اهمیت پاسداشت و گرامیداشت خانواده شهدا گفت: از ابتدای شروع طرح سه شنبه های تکریم سعی برآن داشتیم هر هفته به دیدار خانواده ای از شهدای گرانقدر رفته آن ها را تکریم و تجلیل کنیم.

 

وی افزود: شهید احمد چهار محالی هفده ساله بود که راهی جبهه های حق علیه باطل شد و با نگاه به سن داوطلبان جبهه و دفاع مقدس می توان نتیجه گرفت که باید به جوانان در همه عرصه ها میدان داد.

 

بدوی در ادامه ضمن ارایه گزارش کوتاهی از برنامه های فرهنگی هنری کانون سادات گفت: همچنین در قالب طرح سه شنبه های تکریم، هفته گذشته به دیدار پاکبان محله رفتیم که در اثر سانحه در محل کار آسیب دیده بود و با حضور در منزل ایشان به همراه برخی اعضای کانون فرهنگی هنری باعث خوشحالی و دلگرمی آن شدند.

 

کلمات کلیدی: مساجد اهواز