تهیه و توزیع آبمیوه طبیعی در مراکز درمانی کرونایی
تهيه و توزيع آبميوه طبيعي در مراکز درماني کرونايي
مدیر کانون فرهنگی هنری صفا شهرستان اهواز خبر داد:

تهیه و توزیع آبمیوه طبیعی در مراکز درمانی کرونایی

حجت الاسلام راشدي از تهيه و توزيع آبميوه طبيعي به پاس خدمات مخلصانه کادر درمان و روحيه بخشي به بيماران کرونايي در بيمارستان رازي اهواز خبر داد.
شناسه خبر : 32541 تاریخ انتشار : ۶ آذر ۱۴۰۰ زمان انتشار : ۰۸:۴۵

حجت الاسلام «فاضل راشدی» در گفت وگو با ستاد ارتباطات رسانه‌ای (فهما)، اظهار کرد: يکي از ماموريت هاي اجتماعي مهم کانون هاي فرهنگي هنري مساجد پرداختن به افزايش روحيه خودباوري و سلامت روح و روان در جامعه مي باشد که با همراهي مردم مي توان به اين امر دست يافت.

 

مدیر کانون فرهنگي هنري صفا شهرستان اهواز اضافه کرد: با توجه به تلاش هاي شبانه روزي کادر درمان در  پيشگيري و معالجه بيماران کرونايي ، اعضاي کانون فرهنگي هنري صفا  اقدام به تهيه و توزيع آبميوه طبيعي به پاس خدمات مخلصانه آنان و روحيه بخشي به بيماران کرونايي نمودند.

 

 وی با اشاره به اینکه اين کار جهادي در بيمارستان رازي اهواز يکي از مراکز درماني بيماري کرونا در استان صورت گرفت اضافه کرد:  این اقدام فرهنگی جهادی  موجب خوشحالي کادر درمان و بیماران مبتلا به بيماري کرونا شد.

 

حجت الاسلام راشدی اذعان کرد: کانون فرهنگي هنري صفا يکي از کانون هاي فعال شهرستان اهواز است که با شيوع بيماري کرونا در سال 1398 ، با اقدامات جهادي نظير توزيع بسته هاي معيشتي، ضدعفوني اماکن و معابر، مشارکت در طرح شهيد سليماني، و حضور داوطلبانه براي خدمت رساني در مراکز درماني به مقابله با اين بيماري منحوس پرداخته است.