غبارروبی و عطرافشانی مزار شهدا به همت اعضای کانون ثارالله دزفول
غبارروبي و عطرافشاني مزار شهدا به همت اعضاي کانون ثارالله دزفول

غبارروبی و عطرافشانی مزار شهدا به همت اعضای کانون ثارالله دزفول

طهماسبي سردارآبادي با اشاره به برنامه هاي متنوع فرهنگي،هنري ،ورزشي و جهادي هفته بسيج گفت: برنامه غباررويي مزار مطهر شهدا توسط اعضاي کانون فرهنگي هنري و پايگاه بسيج انجام شد.
شناسه خبر : 32542 تاریخ انتشار : ۶ آذر ۱۴۰۰ زمان انتشار : ۰۹:۳۴

«احمد طهماسی سردار آبادی» در گفت وگو با ستاد ارتباطات رسانه‌ای (فهما)، اظهار کرد: همزمان با فرارسیدن هفته بسيج، غباررويي مزار مطهر شهدا توسط اعضای کانون فرهنگی هنری و پایگاه بسیج  انجام شد.

 

مدیر کانون فرهنگی هنری ثاراله دزفول افزود: این مراسم روز پنجشنبه 4 آذر ماه همزمان با سراسر کشور در گلزار شهداي اسحاق ابراهيم صورت گرفت.

 

وی افزود: اين مراسم به همت بسيجيان و اعضاي کانون مساجد بخش مرکزي شهرستان دزفول با قرائت آياتي چند از کلام الله مجيد آغاز و پس از آن حضار با تقديم گل به مزار مطهر شهدا، مراسم غبارروبي و عطرافشاني را ادامه دادند.

 

طهماسبی سردارآبادی با اشاره به برنامه های متنوع فرهنگی،هنری ،ورزشی و جهادی  هفته بسیج گفت: این برنامه ها در قالب مشترک کانون فرهنگی هنری و پایگاه بسیج با استقبال خوب  اعضا و عموم مردم در مسجد و در سطح منطقه و شهرستان انجام شد.

 

وی همچنین اضافه کرد: از دیگر برنامه های این هفته دیدار با والده ي شهيد والامقام عبدالحسين مقدسي فر ديدار به عمل آمد.


گفتنی است اين ديدار نیز  با حضور مديران و اعضاي کانون فرهنگي ثارالله و بسيجيان پايگاه بسيج طالقاني و با حضور فرمانده حوزه مقاومت بسيج مقداد در محل منزل شهيد والامقام عبدالحسين مقدسي فر برگزار و والده ي اين شهيد والامقام مورد تفقد و تمجيد قرار گرفت.