برپایی میز خدمت به همت ستاد فهما استان خوزستان در مناطق محروم
برپايي ميز خدمت به همت ستاد فهما استان خوزستان در مناطق محروم

برپایی میز خدمت به همت ستاد فهما استان خوزستان در مناطق محروم

حجت الاسلام همت پور از برگزاري ميز خدمت در مناطق روستايي، محروم و کمتر برخوردار در سطح اهواز و استان خبر داد.
شناسه خبر : 32599 تاریخ انتشار : ۷ آذر ۱۴۰۰ زمان انتشار : ۰۹:۱۴

حجت‌الاسلام «مرتضی همت‌پور» در گفت‌وگو با ستاد ارتباطات رسانه‌ای (فهما)، از برگزاری میز خدمت در منطقه روستای جسانیه بزرگ اهواز یکی از مناطق کمتر برخوردار با حضور عموم مردم روستا و منطقه خبر داد.

مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد خوزستان با اشاره به ارتباط چهره به چهره با مردم به ویژه در مناطق کم برخوردار که دسترسی به ادارات ندارند گفت: این دیدار ها جهت تسهیل امور مردم و در راستای خدمت به مناطق محروم  بسیار مفید و اثر بخش است.

حجت الاسلام همت پور در ادامه ضمن قدردانی از مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی و پایگاه مقاومت بسیج اداره کل ارشاد خوزستان در برپایی میز خدمت در مناطق کم برخوردار و حاشیه، تداوم و استمرار چنین جلسات را نمونه ای از کار جهادی و انقلابی برشمرد و افزود: بیش از اینکه مردم نیاز به ارتباط با مسئولین داشته باشند، مسئولین نیاز به حضور در مناطق مختلف شهرها و روستاها و ارتباط حضوری با مردم را دارند و این توفیقی برای مدیران به عنوان خادمان ملت است تا گره از مشکلات مردم باز کنند.

 

گفتنی است در جریان این دیدار، نسبت به تاسیس و راه اندازی کانون های فرهنگی هنری مساجد اقدام شد و برای رزمایش های مواسات و همدلی در این مناطق در آینده برنامه ریزی شد.