داوران مرحله استانی پانزدهمین دوره مسابقات قرآنی مدهامتان معرفی شدند
داوران مرحله استاني پانزدهمين دوره مسابقات قرآني مدهامتان معرفي شدند
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان:

داوران مرحله استانی پانزدهمین دوره مسابقات قرآنی مدهامتان معرفی شدند

جوروند از برگزاري مسابقات قرآني مدهامتان در رشته‌هاي قرائت تحقيق، قرائت تقليدي، مفاهيم، اذان، قرائت ترترل، حفظ کل، حفظ جزء ۳۰، مکبري، قرائت نماز و استعداديابي خبر داد
شناسه خبر : 32802 تاریخ انتشار : ۱۰ آذر ۱۴۰۰ زمان انتشار : ۱۳:۱۳

 به گزارش ستاد ارتباطات رسانه ای (فهما) از استان خوزستان: محمد جوروند اظهار کرد: پانزدهمین دوره مسابقات قرآنی مدهامتان در رشته‌های قرائت تحقیق، قرائت تقلیدی، مفاهیم، اذان، قرائت ترترل، حفظ کل، حفظ جزء ۳۰، مکبری، قرائت نماز و استعدادیابی برگزار می‌شود.

 

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان با بیان اینکه این مسابقات در دو بخش استانی و کشوری برگزار می‌شود افزود: پس از رقابت در مرحله استانی و داوری از سوی داروان استان، متسابقینی که موفق به کسب نمره لازم شوند در مرحله کشوری به میزبانی استان خرسان رضوی شرکت داده می‌شوند.

 

وی اضافه کرد: داوران مرحله این دوره از مسابقات در بخش برادران، سید کریم موسوی، ماجد نصری، محمدجواد محمدی مجد و مهدی دغاغله و در بخش خواهران مریم عباسی دوست، صدیقه مهدوی، سنا منبوهی و آمنه آلبوخنفر هستند.

 

جوروند تصریح کرد: مهلت شرکت در این دوره از مسابقات تا پایان آذرماه است و شرکت‌کنندگان باید با مراجعه به سامانه بچه‌های مسجد نسبت به ثبت‌نام در این مسابقات اقدام کنند.

 

وی در پایان از جامعه قرآنی خوزستان و همه اهالی مسجد و دانش‌آموزان قرآنی دعوت کرد در این رویداد مهم ارزشمند قرآنی شرکت کنند.