کانون‌های مساجد سهم بسزایی در نشاط، سلامت و ورزش جامعه ایفا می‌کنند
کانون‌هاي مساجد سهم بسزايي در نشاط، سلامت و ورزش جامعه ايفا مي‌کنند
مدیر کانون فرهنگی هنری صفا شهرستان اهواز :

کانون‌های مساجد سهم بسزایی در نشاط، سلامت و ورزش جامعه ایفا می‌کنند

حجت الاسلام فاضل راشدي گفت: کانون‌هاي مساجد نقش مهمي در نشاط و سلامت جامعه دارند، ما در کانون «صفا» اهواز ورزش‌هاي مثل فوتسال، فوتبال، فوتبال دستي، را براي اعضاي کانون برنامه‌ريزي کرده ايم.
شناسه خبر : 32859 تاریخ انتشار : ۱۳ آذر ۱۴۰۰ زمان انتشار : ۰۸:۵۸

حجت الاسلام «فاضل راشدي» در گفت وگو با ستاد ارتباطات رسانه‌ای (فهما) اظهار کرد: کانون هاي فرهنگي هنری مساجد در کنار مهارت افزايي و تعالي روحيه کودکان و نوجوانان مي توانند سهم بسزايي در نشاط، سلامت و ورزش در جامعه داشته باشند.

مدیر کانون فرهنگی هنری صفا اهواز با اشاره اینکه مقام معظم رهبري در این خصوص می فرمایند: راجع به موضوع تفريحات، چيزي که مي‌توانم بگويم اين است که موضوعي بسيار مهم و اساسي است، اگر چه در جامعه خيلي ها هستند که ممکن است آن را جدي نگيرند و فکر کنند که يک زندگي جامد و خشک و بي‌انعطاف و بي‌لبخند، مي‌تواند زندگي موفقي باشد اما چنين نيست گفت: سالهاست که طرح اوقات فراغت به صورت مستمر در مسجد و کانون فرهنگي برگزار مي شود و امسال نيز با رعايت دستورالعمل هاي بهداشتي توانستيم برنامه هاي متنوع تفريحي را براي کودکان و نوجوانان منطقه بهارستان شهرستان اهواز برگزار نماييم.

وی اضافه کرد: برنامه های فوتسال، فوتبال، فوتبال دستی، پارک و فضای سبز قسمتی از برنامه های کانون فرهنگی هنری در بخش اوقات فراغت و برنامه های تفریحی دوره پاییزه است که تعداد زیادی از اعضا و بخصوص نوجوانان شرکت و فعالیت کردند.

 

حجت الاسلام راشدی اذعان کرد: این کانون با اجرای برنامه های شاد ،مفرح و تفریحی توانسته است در سال های گذشته در جذب بخشی از نوجوانان و جوانان کانون فرهنگی هنری در سطح منطقه و شهرستان موفق عمل کند.

کلمات کلیدی: مساجد اهواز