امضای تفاهم‌نامه همکاری میان کانون امام حسن مجتبی(ع) و دبیرستان روستای سید عباس دشت آزادگان
امضاي تفاهم‌نامه همکاري ميان کانون امام حسن مجتبي(ع) و دبيرستان روستاي سيد عباس دشت آزادگان
با هدف پیوند میان مسجد و مدرسه؛

امضای تفاهم‌نامه همکاری میان کانون امام حسن مجتبی(ع) و دبیرستان روستای سید عباس دشت آزادگان

کانون امام حسن مجتبي (ع) و دبيرستان دوره اول متوسطه روستاي سيدعباس شهرستان دشت آزادگان با هدف پيوند ميان مسجد و مدرسه و تقويت فعاليت‌هاي فرهنگي هنري مشترک تفاهم‌نامه امضا کردند.
شناسه خبر : 32860 تاریخ انتشار : ۱۳ آذر ۱۴۰۰ زمان انتشار : ۰۹:۱۵

«محمد طرفی» در گفت وگو با ستاد ارتباطات رسانه‌آی (فهما)، اظهار کرد: تفاهم نامه میان کانون فرهنگي  هنری امام حسن مجتبي (ع) شهرستان دشت آزادگان  و دبيرستان دوره اول متوسطه روستاي  سبدعباس شهرستان دشت آزادگان به امضا رسيد.

مدیر کانون فرهنگي  هنری امام حسن مجتبي (ع) دشت آزادگان گفت: در اين تفاهم نامه نسبت به همکاري فرهنگي ،هنري و آموزشي مشترک تاکيد شده است.

 

وی با  اشاره به بخشی از بندهای  تفاهم نامه از جمله تاکید نسبت به مسائل فرهنگی، برگزاری کلاس‌ها و دوره های مشترک کانون و مدرسه گفت: دو طرف پس از قرائت محتواي تفاهم نامه و تحليل و بررسي قسمت های مختلف آن در حضور مسئولین و کادر کانون امضا و متن را تحویل دادند.

 

طرفی در این نشست ضمن ارائه گزارش و خدمات کانون فرهنگی هنری در سال های گذشته در سطح روستا و شهرستان و کسب مقام برتر فهما در سال های گذشته افزود: کانون فرهنگي هنری امام حسن مجتبی(ع)  قبل از این تفاهم‌نامه نیز در سال‌هاي اخير همواره با مدارس دخترانه و پسرانه شهرستان همکاري های خوبی داشته است.