استقبال مردم از برگزاری نشست‌های بصیرتی در کانون ثامن‌الحجج(ع) اهواز
استقبال مردم از برگزاري نشست‌هاي بصيرتي در کانون ثامن‌الحجج(ع) اهواز

استقبال مردم از برگزاری نشست‌های بصیرتی در کانون ثامن‌الحجج(ع) اهواز

وافري با اشاره به برنامه‌هاي کانون فرهنگي هنري ثامن‌الحجج(ع) اهواز گفت: مردم از اين فعاليت‌ها به ويژه برگزاري نشست‌هاي بصيرتي استقبال خوبي کردند.
شناسه خبر : 32861 تاریخ انتشار : ۱۳ آذر ۱۴۰۰ زمان انتشار : ۱۰:۰۷

«حسین وافری» در گفت وگو با ستاد ارتباطات رسانه‌ای (فهما)، از استان خوزستان اظهار کرد: نشست بصیرتی به همراه پرسش و پاسخ جوانان، به همت کانون فرهنگی هنری ثامن الحجج(ع) و با حضور حجت الاسلام و المسلمين اميني،  امام جمعه سابق مسجد سليمان برگزار شد.

 

مدیر کانون ثامن الحجج (ع) اهواز گفت: در این نشست همچنین جمعی از طلاب، روحانيون و اعضای فعال کانون و مسجد نیز حضور داشته و موضوعات مختلف فرهنگی و سیاسی را بررسی و مورد بحث و گفت وگو قرار دادند.

وی گفت: در این نشست بصیرتی حجت الاسلام اميني به  سيره ي حضرت امام خميني( ره) پرداخت و نظر ایشان در خصوص مسائل مختلف فرهنگی را مطرح و سپس مسائل روز سياسي میان حاضرین در جلسه مورد بحث قرار گرفت.

 

وافری اضافه کرد: نشست های مطالبه گری، بصیرتی و فرهنگی به شکل مستمر توسط کانون برگزار و استقبال کادر و طلاب کانون به این برنامه ها بسیار خوب بوده است .

 

وی با اشاره به مطرح شدن موضوعات و مشکلات مختلف منطقه و شهرستان در جلسات مطالبه‌گری، دعوت از مسئولین و پیگیری موضوعات طرح شده توسط نمازگزاران و عموم مردم گفت: این جلسات با حضور جمع کثیری از مردم منطقه برگزار و موجبات رضایتمندی و استقبال بیش از پیش مردم محله و منطقه را از اعضای کانون و مسجد فراهم نموده است.