دوره آموزشی کمک‌های اولیه در کانون فرهنگی هنری الرسول(ص) برگزار می‌شود
دوره آموزشي کمک‌هاي اوليه در کانون فرهنگي هنري الرسول(ص) برگزار مي‌شود
با همکاری هلال احمر شهرستان دشت آزادگان؛

دوره آموزشی کمک‌های اولیه در کانون فرهنگی هنری الرسول(ص) برگزار می‌شود

امامي نسب از برگزاري دوره آموزشي کمک هاي اوليه ويژه برادران و خواهران عضو در کانون الرسول(ص) خبر داد و گفت: بر اساس تفاهمي که با هلال احمر شهرستان داشته ايم اين دوره هاي آموزشي بر اساس ميزان متقاضي در سطح کانون تا پايان سال ادامه خواهد داشت.
شناسه خبر : 32895 تاریخ انتشار : ۱۴ آذر ۱۴۰۰ زمان انتشار : ۰۹:۵۰

«محمد امامی نسب» در گفت وگو با ستاد ارتباطات رسانه‌ای (فهما) اظهار کرد: به منظور آمادگي هرچه بيشتر اعضاي کانون و لزوم بهره مندي ازدست آوردهاي جديد علمي، بروز بودن اطلاعات وکمک رساني در مواقع ضروري يک دوره کلاس آموزش کمک هاي اوليه با هماهنگي و همکاري هلال احمر شهرستان دشت آزادگان برای اعضای خواهر و برادر کانون فرهنگی هنری الرسول(ص) برگزار می شود.

 

مدیر کانون فرهنگی هنری الرسول(ص) با اشاره به حضور بانوان در این دوره گفت: اين کلاس در هفته به مدت ۴ ساعت ودر ساعت هاي شب برگزار مي شود.

 

وی ضمن اشاره به برگزاری دوره های مختلف امداد و نجات و همکاری های خوب کانون با هلال احمر شهرستان افزود: مدرسان این دوره از اعضاي فعال کانون الرسول (ص) هستند که خود نيز عضو هلال احمر بوده و دوره های آموزشی تکمیلی را پیش از این گذرانده اند.

 

امامی نسب افزود: بر اساس تفاهمی که با هلال احمر شهرستان داشته ایم این دوره های آموزشی بر اساس میزان متقاضی در سطح کانون تا پایان سال در دو بخش برادران و خواهران ادامه خواهد داشت.

 

گفتنی است تزريقات، کمک هاي اوليه و امدادرساني در سانحه ازموارد تدريس در اين دوره هستند.