نگاهی به فعالیت‌های قرآنی کانون امام صادق(ع) شادگان/ از برگزاری جلسات خانگی تا حفظ گروهی قرآن
نگاهي به فعاليت‌هاي قرآني کانون امام صادق(ع) شادگان/ از برگزاري جلسات خانگي تا حفظ گروهي قرآن
مدیر کانون فرهنگی هنری امام صادق(ع) شادگان؛

نگاهی به فعالیت‌های قرآنی کانون امام صادق(ع) شادگان/ از برگزاری جلسات خانگی تا حفظ گروهی قرآن

آل بوخنفر، با اشاره به فعاليت‌هاي کانون فرهنگي هنري امام صادق(ع) شادگان اظهار کرد: يکي از اصلي‌ترين برنامه‌هي اعضاي اين کانون در حوزه ترويج فرهنگ قرآني است، در اين راستا حفظ گروهي قرآن مهمترين هدف اعضا است.
شناسه خبر : 32960 تاریخ انتشار : ۱۵ آذر ۱۴۰۰ زمان انتشار : ۱۴:۰۷

«مصطفی آل بوخنفر» در گفت وگو با ستاد ارتباطات رسانه‌ای (فهما) از استان خوزستان، با اشاره به فعالیت های کانون فرهنگی هنری امام صادق(ع) شادگان اظهار کرد: از جمله مهمترین برنامه های اعضای این کانون توسعه و ترویج فرهنگ قرآن و علوم قرآنی است که در این راستا حفظ گروهی قرآن به صورت مستمر از سوی اعضا دنبال می شود.

مدیرکانون فرهنگی هنری امام صادق(ع) شادگان  اضافه کرد: این کانون همواره در تلاش است تا واژه خودکفایی را عملی کند، در همین راستا دوره های مختلف تربیت مربی در رشته های اذان، احکام، قرائت قرآن، صوت و لحن و ... برگزار کرده و خوشبختانه مربیان خوبی در این حوزه تربیت کرده است.

وی گفت: با همکاری بنیاد علوی 30 نفر از اعضای این کانون دوره های تربیت مربی را طی می کنند تا پس از موفقیت در دوره ها به عنوان مربی قرآن استخدام شوند.

 

آل بوخنفر با بیان اینکه محافل قران خانگی از جمله دیگر برنامه هایی است که به همت اعضای این کانون به صورت مداوم برگزار می شود، تصریح کرد: یکی از مهمترین مشکلاتی که ما برای برگزاری این محافل خانگی با آن مواجه هستیم نبود سیستم صوتی مناسب است و امیدوارم مسئولان در این زمینه مساعدت لازم را داشته باشند.

وی با اشاره به فعالیت های تحصیلی این کانون ابراز کرد: یکی از مهمترین برنامه های ما حمایت از دانش آموزان برای موفقیت در رشته های تحصیلی و دانشگاهی است که بر همین اساس دانش آموز عضو این کانون پس از موفقیت در پایه دوازدهم توسط این کانون حمایت شده تا با موفقیت کنکور را پشت سربگذراند.