آموزش دانش‌آموزان در روزهای کرونایی با فعالیت‌های جهادی کانون صفا
آموزش دانش‌آموزان در روزهاي کرونايي با فعاليت‌هاي جهادي کانون صفا
مدیر کانون صفا اهواز:

آموزش دانش‌آموزان در روزهای کرونایی با فعالیت‌های جهادی کانون صفا

حجت الاسلام راشدي با اشاره به برنامه مستمر خدمات کمک درسي و مشاوره تحصيلي در کانون فرهنگي هنري صفا اهواز گفت: تلاش ما اين بود که در روزهاي کرونايي که امکان برگزاري کلاس درس نيست، به هما اعضاي فعال کانون همراه با دانش‌آموزان باشيم.
شناسه خبر : 32961 تاریخ انتشار : ۱۵ آذر ۱۴۰۰ زمان انتشار : ۱۴:۲۳

حجت الاسلام و المسلمين «فاضل راشدي» در گفت وگو با ستاد ارتباطات رسانه‌ای (فهما)، اظهارکرد:  با توجه به شيوع کرونا و مجازي بودن بخشی از تحصيل دانش آموزان، کانون فرهنگی هنری صفا، اقدام به راه اندازي کلاس هاي کمک آموزشي تحصيلي و تقویتی يراي قشر کودک و نوجوان نموده ايم.

 

مدير کانون صفا اهواز اضافه کرد: از اين پس دانش آموزان منطقه بهارستان اهواز مي توانند مشاوره‌هاي تحصيلي و همچنين مشکلات درسي خود را با کارشناسان و معلمان کانون در ميان گذاشته و از خدمات کمک درسی کانون در طول سال بهره مند شوند  

 

وي ادامه داد: اين طرح چندين سال است که در کانون فرهنگي هنري صفا بصورت مستمر در ايام سال تحصيلي برگزار مي شود و هر ساله با استقبال خوب والدین و دانش آموزان مقاطع تحصیلی مختلف روبرو شده است.

 

حجت الاسلام راشدی با اشاره به اهمیت مسائل تحصیلی اعضای کانون گفت: برای سهولت اجرای برنامه مقاطع تحصیلی را مجزا و کارشناسان و معلمان همان مقطع با دانش آموزان کار می کنند لذا این کلاس ها بسیار موثر است.

کلمات کلیدی: کانون هاي مساجد