کانون رستگاران اهواز و ترویج فرهنگ مطالعه/از توزیع بُن کتاب تا امضای تفاهم‌نامه با فروشگاه پاتوق کتاب
کانون رستگاران اهواز و ترويج فرهنگ مطالعه/از توزيع بُن کتاب تا امضاي تفاهم‌نامه با فروشگاه پاتوق کتاب

کانون رستگاران اهواز و ترویج فرهنگ مطالعه/از توزیع بُن کتاب تا امضای تفاهم‌نامه با فروشگاه پاتوق کتاب

خضري‌پور ، با اشاره به برنامه‌هاي متنوع کانون رستگاران اهواز در حوزه کتاب اظهار کرد: اين کانون با توزيع بُن خريد کتاب بين نوجوانان و جوانان و همچنين امضاي تفاهم‌نامه با فروشگاه پاتوق کتاب در عرصه ترويج فرهنگ مطالعه نقش‌آفريني مي‌کند.
شناسه خبر : 32968 تاریخ انتشار : ۱۶ آذر ۱۴۰۰ زمان انتشار : ۰۸:۵۳

«حسین خضری پور» در گفت‌وگو با ستاد ارتباطات رسانه‌ای (فهما)، با اشاره به فعالیت‌های فرهنگی کانون رستگاران اهواز اظهار کرد:  با توجه به لوزم فرهنگ کتابخواني و ترویج و تسهیل آن در بين اقشار مختلف جامعه و به خصوص اعضای کانون فرهنگی، بُن تخفيفي کتاب بين کودکان و نوجوان فعال کانون رستگاران شهرستان اهواز توزيع شد.

مدير کانون فرهنگي هنري رستگاران اهواز اضافه کرد: اين اقدام با تفاهم نامه اي که بين فروشگاه پاتوق کتاب اهواز و کانون رستگاران مسجد آسيدعلي شهرستان اهواز صورت گرفت که با استقبال خانواده ها به ویژه کودکان و نوجوانان فعال و مسجدي منطقه روبرو شديم.

خضري پور گفت: در راستاي نشر فرهنگ ايثار و شهادت و معرفي رشادت ها و دليري رزمندگان در هشت سال دفاع مقدس با همکاري ستاد هماهنگي کانون هاي فرهنگي هنري و سازمان آب و برق استان خوزستان، فيلم «منصور» ويژه اعضاي کانون فرهنگي هنري رستگاران، مسجد آسيدعلي شهرستان اهواز اکران رايگان و اختصاصي شد.

مدير کانون فرهنگي هنري رستگاران اهوازخاطرنشان کرد: اين اکران در راستاي حمايت از آثار ارزشي با همکاري سازمان آب و برق استان خوزستان 12 آذرماه در تالار آمفي تئاتر گيت بوستان و با حضور بخشی از اعضای کانون  اجرا شد.

وي يادآور شد: فيلم «منصور» روايت بخش هايی از زندگي تيمسار شهيد «منصور ستاري» است که ناگفته هايي از جنگ تحميلي را نيز روايت مي کند.

کلمات کلیدی: مساجد اهواز