رویداد ملی فهما نمایشگاهی فاخر از فعالیت‌های بچه‌های مسجد است
رويداد ملي فهما نمايشگاهي فاخر از فعاليت‌هاي بچه‌هاي مسجد است
مدیر ستاد فهما خوزستان در دیدار با مدیران کانون‌های‌ مساجد شهرستان‌ شوشتر؛

رویداد ملی فهما نمایشگاهی فاخر از فعالیت‌های بچه‌های مسجد است

حجت الاسلام همت‌پور در ديدار با مديران کانون‌هاي مساجد شوشتر اظهار کرد: رؤساي ادارات شهرستان‌ها در رونق بخشي به رويداد ملي فهما نقش بسزايي دارند و سعي بر اين بوده است از ظرفيت آن ها در معرفي اين رويداد بهره ببريم.
شناسه خبر : 33255 تاریخ انتشار : ۲۲ آذر ۱۴۰۰ زمان انتشار : ۰۸:۴۲

به گزارش ستاد ارتباطات رسانه ای (فهما) از خوزستان: حجت الاسلام «مرتضی همت پور» اظهار کرد: شهرستان شوشتر دارای پیشینه ای تاریخی و مذهبی است که مسجد جامع شوشتر نمونه ای از تاریخ و تمدن ایران است.

 

مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد خوزستان با بیان اینکه جاذبه های گردشگری مانند آسیاب های قدیمی شوشتر در کنار آثار باقی مانده از گذشتگان بر زیبایی های فرهنگی هنری این شهر افزوده است گفت:انتظار است کانون های فرهنگی هنری مساجد شوشتر از این جاذبه ها در جذب مخاطب بیش از پیش کوشش نمایند.

 

وی افزود: روسای ادارات شهرستان ها در رونق بخشی به رویداد ملی فهما نقش بسزایی دارند و سعی بر این بوده است از ظرفیت آن ها در معرفی رویداد ملی فما بهره ببریم.

 

حجت الاسلام همت پور اضافه کرد: شهرستان شوشتر 70 کانون فرهنگی هنری دارد که در این دیدار از کانون های برتر تقدیر و قدردانی شد و جلسه ای توجیهی جهت رویداد ملی فهما و شناخت سامانه بچه های مسجد و اخذ مجوز الکترونیکی کانون ها و همچنین نسبت به تاسیس کانون های جدید اقداماتی صورت گرفت.