طرح تحکیم و تعالی خانواده در 28 باب از کانون‌های مساجد استان خوزستان اجرایی می‌شود
طرح تحکيم و تعالي خانواده در 28 باب از کانون‌هاي مساجد استان خوزستان اجرايي مي‌شود
با حمایت وزارت نفت؛

طرح تحکیم و تعالی خانواده در 28 باب از کانون‌های مساجد استان خوزستان اجرایی می‌شود

حجت الاسلام همت‌پور از برگزاري طرح تحکيم و تعالي خانواده در سطح 28 باب از کانون‌هاي فرهنگي هنري مساجد استان خوزستان براي دومين سال پياپي با حمايت وزارت نفت خبر داد.
شناسه خبر : 33299 تاریخ انتشار : ۲۳ آذر ۱۴۰۰ زمان انتشار : ۱۱:۲۰

به گزارش ستاد ارتباطات رسانه ای (فهما) از خوزستان: حجت الاسلام «مرتضی همت پور» در دیدار با کادر علمی، اجرایی طرح تحکیم و تعالی خانواده بندر ماهشهر اظهار کرد: هلدینگ خلیج فارس با حمایت‌های مالی از رویداد بزرگ فرهنگی اجتماعی در بندر ماهشهر و بندر امام(ره) در رشد و تعالی فرهنگ و هنر به ویژه در کاهش آسیب های اجتماعی نقش بسزایی داشته است.

 

مدیر ستاد کانون های فرهنگی هنری مساجد خوزستان افزود: انتظار اهالی فرهنگ و هنر و دغدغه مندان اجتماعی این است که با توجه به هجمه های فرهنگی رسانه ای دشمن به رکن خانواده، طرح تحکیم و تعالی خانواده با حمایت پتروشیمی ها و وزارت نفت در خوزستان اجرایی شود تا شاهد کاهش آسیب های اجتماعی مانند طلاق و افزایش ازدواج آسان در سطح جامعه باشیم.

 

وی در ادامه ضمن تقدیر از مجموعه هلدینگ خلیج فارس(پتروشیمی ها) و مجریان این طرح در برگزاری و حمایت از برنامه های مردمی و مسجد محور گفت: این فعالیت ها در کاهش آسیب های اجتماعی دو شهرستان تاثیر دارد و امیدواریم در آینده شاهد تسری و گسترش چنین رویداد هایی در سطح استان و کشور باشیم.

 

گفتنی است طرح تحکیم و تعالی خانواده برای دومین سال مستمر با اجرا در 28 کانون فرهنگی هنری در سطح شهرستان های بندر ماهشهر و بندر امام خمینی(ره) برگزار و گستره ی بزرگی از مردم را در بر گرفته است.