پنج باب از کانون‌های مساجد استان خوزستان به عنوان کانون فعال معرفی شدند
پنج باب از کانون‌هاي مساجد استان خوزستان به عنوان کانون فعال معرفي شدند
در قرعه کشی استانی سومین رویداد ملی فهما:

پنج باب از کانون‌های مساجد استان خوزستان به عنوان کانون فعال معرفی شدند

پنج باب از کانون‌هاي فرهنگي هنري مساجد فعال در استان خوزستان با قيد قرعه انتخاب و اسامي آنها به منظور دريافت هدايا اعلام شد.
شناسه خبر : 33501 تاریخ انتشار : ۲۷ آذر ۱۴۰۰ زمان انتشار : ۱۱:۳۴

به گزارش ستاد ارتباطات رسانه ای (فهما) از استان خوزستان: از بین کانون های فعال در سومین رویداد ملی فهما، پنج کانون به قید قرعه انتخاب و معرفی شدند.

حجت الاسلام «مرتضی همت پور» در گفت وگو با ستاد ارتباطات رسانه ای فهما با اشاره به رویداد ملی فهما و جایگاه آن در کشف نخبگان و استعدادهای مساجد اظهار کرد:  در این طرح بخش روستایی کانون های مساجد بیش از پیش توانستند خود و فعالیت های گسترده خود را به منحصه حضور قرار دهند.

مدیر ستاد فهما استان خوزستان افزود: اگر چه این رویداد در سال های اولیه تولد خود است اما زمانی به شکوفایی کامل می رسد که بچه های مسجد ذیل ثبت و معرفی فعالیت های خود در سامانه بچه های مسجد از حمایت های مادی و معنوی مناسب برخوردار شوند.

وی ادامه داد: هر ساله شاهد استقبال بیشتر و بهتر اعضای کانون ها در زیست بوم بچه های مسجد هستیم چرا که این سامانه پل ارتباط خوبی جهت دریافت اطلاعات و تجربیات سایر کانون های مساجد است.

حجت الاسلام همت پور افزود: این سامانه در ایجاد عدالت در حمایت های مالی و معنوی اثرگذار بوده است چرا که مدیران کانون های مساجد با ثبت فعالیت های خود از سرانه مالی متناسب و متفاوتی برخوردار خواهند شد.

وی ادامه داد: در این راستا به منظور تشویق بیشتر به حضور کانون های مساجد در این رویداد ستاد کانون های مساجد استان با قرعه کشی بین 800 کانون فرهنگی هنری که در این رویداد ملی از هزار تا 15 هزار امتیاز کسب کرده اند، پنج باب از کانون های مساجد فعال استان را به قید قرعه معرفی کرد.

مدیر ستاد فهما استان خوزستان تصریح کرد: در این قرعه کشی کانون سردار دلها اهواز، کانون هدایت از شهرستان حمیدیه ،کانون چهارده معصوم (ع) شهرستان شادگان، کانون بقیه الله (عج) شهرستان اندیمشک، کانون حضرت مهدی(عج) شهرستان اندیمشک  انتخاب و برگزیده شدند.