برگزاری مسابقه فرهنگی کتابخوانی با موضوع زندگی حضرت فاطمه زهرا (س)
برگزاري مسابقه فرهنگي کتابخواني با موضوع زندگي حضرت فاطمه زهرا (س)
رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان هویزه خبر داد:

برگزاری مسابقه فرهنگی کتابخوانی با موضوع زندگی حضرت فاطمه زهرا (س)

ساکي حسيني از برگزاري مسابقه فرهنگي کتابخواني با موضوع زندگي حضرت فاطمه زهرا(س) با مشارکت ستاد کانون هاي مساجد استان و اداره فرهنگ و ارشاد اسلامي و کانون هاي فرهنگي هنري مساجد شهرستان هويزه خبر داد.
شناسه خبر : 33518 تاریخ انتشار : ۲۸ آذر ۱۴۰۰ زمان انتشار : ۰۸:۴۴

به گزارش ستاد ارتباطات رسانه ای (فهما) از خوزستان: «همایون ساکی حسینی» ضمن تسلیت ایام شهادت دخت  نبی مکرم اسلام حضرت فاطمه زهرا (س) اظهار کرد: ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان با همکاری اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی و کانون های فرهنگی هنری مساجد شهرستان هویزه مسابقه فرهنگی کتابخوانی با موضوع زندگانی حضرت فاطمه زهرا سلام الله علیها  برگزار می کند.

 

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان هویزه تصریح کرد: علاقمندان جهت اعلام حضور و  شرکت در آزمون و دریافت جزوه، عدد ۱۴ را به همراه نام و نام خانوادگی و نام پدر به شماره 09399481841 در پیام رسان های سروش، گپ و واتس آپ ارسال نمایند.

 

ساکی حسینی در ادامه اضافه کرد: آخرین مهلت ثبت نام در آزمون و ارسال مشخصات تا  تاریخ 13 دی ماه می باشد و همچنین زمان آزمون مسابقه در تاریخ  15 دی ماه از ساعت ۸ صبح الی ۱۰ صبح بصورت انلاین و چهار گزینه ای برگزار می شود.

  

 لازم به ذکر است سوالات این مسابقه از بخش ارتحال پیامبر گرامی اسلام (ص) تا شهادت حضرت فاطمه زهرا(س) از صفحه ۳۹ تا ۸۰ از کتاب زندگانی فاطمه زهرا(س) نوشته دکتر سید جعفر شهیدی )می باشد.