نیازمند توجه بیشتر به وضعیت فرهنگی هنری شهرستان با استفاده از ظرفیت کانون‌های مساجد هستیم
نيازمند توجه بيشتر به وضعيت فرهنگي هنري شهرستان با استفاده از ظرفيت کانون‌هاي مساجد هستيم
امام جمعه شهرستان اندیکا:

نیازمند توجه بیشتر به وضعیت فرهنگی هنری شهرستان با استفاده از ظرفیت کانون‌های مساجد هستیم

حجت الاسلام موسوي ضمن تشکر از حضور و پيگيري هاي انجام شده گفت: خواستار توجه و تخصيص بيشتر بسته هاي فرهنگي و معيشتي به مردم زلزله‌زده و مناطق دورافتاده و محروم انديکا هستيم
شناسه خبر : 33542 تاریخ انتشار : ۲۸ آذر ۱۴۰۰ زمان انتشار : ۱۱:۴۴

به گزارش ستاد ارتباطات رسانه ای (فهما) از استان خوزستان: حجت الاسلام مرتضی همت پور مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد خوزستان با امام جمعه شهرستان اندیکا دیدار کرد.

 

در این دیدار مدرسه علمیه شهرستان حجت الاسلام موسوی امام جمعه اندیکا ضمن تشکر از حضور و پیگیری های انجام شده گفت: خواستار توجه بیشتر به وضعیت فرهنگی هنری اندیکا با استفاده از ظرفیت کانون‌های فرهنگی هنری مساجد شد.

حجت الاسلام موسوی تصریح کرد: تخصیص بسته های فرهنگی و معیشتی بیشتر به مردم زلزله‌زده و مناطق دورافتاده و محروم اندیکا از سوی نهادهای انقلابی، فرهنگی و خیریه خواسته دیگر ماست که با همت و اطلاع رسانی دقیق از وضعیت شهرستان و مناطق روستایی و عشایری قابلیت محقق شدن دارد.

 

در ادامه حجت الاسلام مرتضی همت پور در این دیدار با اشاره به پتانسیل و ظرفیت های کانون‌های فرهنگی هنری مساجد برای ارائه خدمات فرهنگی هنری و معیشتی به مردم خصوصاً مناطق کمتر برخوردار افزود: از طریق کانون‌های فرهنگی هنری مساجد برای اختصاص بسته های گوشت نذری ارسالی از سوی موسسه حضرت خدیجه سلام الله علیها و برنامه تلویزیونی سمت خدا به مناطق محروم و زلزله زده اندیکا با توجه به وضعیت معیشتی مردم مساعدت خواهد شد.

مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد خوزستان پیش از این دیدار با حضور در تعدادی از روستاهای شهرستان اندیکا ضمن توزیع بسته های گوشت نذری بین مردم  با آنها در خصوص میزان خسارات ناشی از زلزله گفتگو کرد.