ثبت نام 450 خوزستانی در مسابقات قرآنی مدهامّتان
ثبت نام 450 خوزستاني در مسابقات قرآني مدهامّتان
مدیر ستاد فهما استان خوزستان خبر داد:

ثبت نام 450 خوزستانی در مسابقات قرآنی مدهامّتان

حجت الاسلام همت‌پور با اشاره به تمديد مهلت ثبت نام تا 24 دي ماه گفت: : تاکنون ۴۵۰ اثر از سوي اعضاي کانون‌هاي فرهنگي هنري مساجد خوزستان در رشته‌هاي مختلف در سامانه بچه‌هاي مسجد بارگذاري شده است.
شناسه خبر : 33739 تاریخ انتشار : ۱ دی ۱۴۰۰ زمان انتشار : ۱۴:۲۹

به گزارش ستاد ارتباطات رسانه ای (فهما) از خوزستان: حجت الاسلام مرتضی همت پور با بیان اینکه مهلت شرکت در این مسابقات قرآنی تا ۲۴ دی تمدید شده است گفت: تاکنون ۴۵۰ اثر از سوی اعضای کانون‌های فرهنگی هنری مساجد خوزستان در رشته‌های مختلف در سامانه بچه‌های مسجد بارگذاری شده است.

 

مدیر ستاد هماهنگی کانون های مساجد استان خوزستان تصریح کرد: با توجه به فراخوان پانزدهمین دوره مسابقات قرآنی مدهامتان شرکت کنندگان می توانند در رشته‌های قرائت تحقیق، قرائت تقلیدی، مفاهیم، اذان، قرائت ترتیل، حفظ کل، حفظ جزء ۳۰، مکبری، قرائت نماز، استعدادیابی، در گروه های سنی زیر ۷ سال، ۷ سال تا ۱۶ سال، ۱۶ تا ۳۰ سال شرکت کنند.

وی اظهار کرد: تاکنون ۴۵۰ اثر از سوی اعضای کانون‌های فرهنگی هنری مساجد خوزستان در رشته‌های مختلف در سامانه بچه‌های مسجد بارگذاری شده است که این آثار در مرحله بعد جهت ارزیابی در اختیار داوران استانی قرار می‌گیرد.

حجت الاسلام همت‌پور با بیان اینکه مهلت شرکت در این مسابقات قرآنی تا ۲۴ دی تمدید شده است، گفت: علاقه‌مندان جهت شرکت در پانزدهمین دوره از مسابقات قرآنی مدهامّتان به سامانه بچه‌های مسجد به این نشانی مراجعه کنند: https://bachehayemasjed.ir/group/panel/modhamatan