شهید تاج‌بخش از مدیران موفق کانون‌های مساجد بود/شهیدی که الگو بچه‌های مسجدی گتوند شد
شهيد تاج‌بخش از مديران موفق کانون‌هاي مساجد بود/شهيدي که الگو بچه‌هاي مسجدي گتوند شد
مدیر ستاد فهما استان خوزستان؛

شهید تاج‌بخش از مدیران موفق کانون‌های مساجد بود/شهیدی که الگو بچه‌های مسجدی گتوند شد

حجت‌الاسلام همت پور در جريان بازديد از کانون فرهنگي هنري قيصر امين‌پور، در جريان فعاليت‌هاي اين کانون قرار گرفته و ضمن گراميداشت ياد شهيد تاج‌بخش، اظهار کرد: آن شهيد از مديران موفق کانوني و الگوي بچه‌هاي مسجد در گتوند بود.
شناسه خبر : 33819 تاریخ انتشار : ۵ دی ۱۴۰۰ زمان انتشار : ۱۴:۴۲

به گزارش ستاد ارتباطات رسانه ای (فهما) از خوزستان: حجت الاسلام «مرتضی همت پور» در دیدار با مدیر و فعالان فرهنگی کانون«قیصر امین پور» ضمن تقدیر از فعالیت های گسترده و استانی این کانون اظهار کرد: این کانون در رویداد ملی فهما توانسته است در استان با سایر کانون های مساجد ارتباط برقرار کرده و از تجربیات یکدیگر بهره مند شوند.

 

مدیر ستاد فهما استان خوزستان تصریح کرد: جدیت ،جهادی بودن و جهت گیری انقلابی از ویژگی های مسجد ابوالفضل العباس (ع) شهرستان گتوند است که می توان گفت الگوی فعالیت های فرهنگی هنری بچه های مساجد گتوند شهید مدافع حرم محمد تاجبخش است.

 

حجت الاسلام همت پور با اشاره به برنامه های متعدد کانون فرهنگی هنری قیصر امین پور و اقدامات و فعالیت های شهید محمد تاجبخش در این کانون گفت: محرومیت زدایی و رزمایش های متعدد همدلی و همچنین فعالیت های گسترده فرهنگی هنری این کانون بالاخص در رویداد ملی فهما قابل تقدیر است و زنده نگه داشتن یاد شهدا خصوصا شهید مدافع حرم شهید تاجبخش که مدیر سابق این کانون بود اهمیت بسزایی دارد، آن شهید الگوی بچه های مسجدی در گتوند بود.