تهیه 100 تنور نان‌پزی و اشتغال‌زایی برای 200 نفر به نام سردار شهید حاج قاسم سلیمانی
تهيه 100 تنور نان‌پزي و اشتغال‌زايي براي 200 نفر به نام سردار شهيد حاج قاسم سليماني
به همت کانون فرهنگی هنری امام علی (ع) اهواز صورت می‌پذیرد؛

تهیه 100 تنور نان‌پزی و اشتغال‌زایی برای 200 نفر به نام سردار شهید حاج قاسم سلیمانی

حجت الاسلام حميداوي از تهيه 100 عدد تنور نان‌پزي و 100 دستگاه سبزي خردکن به منظور اشتغال زنان بي‌سرپرست خبر داد و گفت: اين اقدام به نام سردار سليماني صورت پذيرفته و منجر به اشتغال 200 نفر شده است.
شناسه خبر : 33866 تاریخ انتشار : ۷ دی ۱۴۰۰ زمان انتشار : ۰۹:۲۲

حجت الاسلام «مهدی حمیداوی» در گفت وگو با ستاد ارتباطات رسانه‌ای (فهما)، با اشاره به ویژه‌برنامه های کانون فرهنگی هنری امام علی(ع) اهواز به مناسبت ایام فاطمیه و دومین سالگرد شهادت سردار حاج قاسم سلیمانی اظهار کرد: به مناسبت ایام فاطمیه این کانون اقدام به تهیه 500 بسته معیشتی توسط خیرین و برخی ادارات نموده است.

مدیر کانون فرهنگی هنری امام علی(ع) اهواز با اشاره به شناسایی و معرفی افرار نیازمند از طریق کمیته امداد امام خمینی(ره) در سطح استان گفت: ارزش هر بسته اهدایی 400 هزار تومان است که جمع ریالی بسته های اهدایی در این طرح قریب 200 میلیون تومان است.

وی خاطر نشان کرد: از سال 99 با افتتاح مرکز نیکوکاری و کانون فرهنگی هنری در جوار مسجد برنامه های مختلف از قبیل ساخت و ترمیم منزل برای خانواده های نیازمند، توزیع بسته های معیشتی، اشتغال زایی برای زنان بی سرپرست و پخت غذای گرم و توزیع آن در میان خانواده های شناسایی و تایید شده انجام شده است که این بخشی از فعالیت های جهادی کانون فرهنگی هنری است.

حجت الاسلام حمیداوی اضافه کرد: با توجه به نزدیک شدن به ایام سالگرد شهادت سردار دلها شهید حاج قاسم سلیمانی این کانون در نظر دارد تعداد 100 عدد تنور نان پزی و 100 دستگاه سبزی خرد کت تهیه و جهت اشتغال زنان بی سرپرست و نیازمند اهوازی تهیه و از این طریق برای 200 خانواده اشتغال زایی و در آمد ایجاد می شود.

وی در ادامه افزود: از دیگر برنامه های بزرگداشت سالگرد شهادت حاج قاسم سلیمانی تهیه و توزیع 2000 بسته لوازم التحریر به ارزش هربسته 250 هزار تومان است که با چاپ عکس و سخنان آن شهید والا مقام بر روی بسته ها بین دانش آموزان منطقه توزیع خواهد شد.