گذری بر فعالیت‌های کانون حکمت اهواز در دومین سالگرد شهادت سردار دلها
گذري بر فعاليت‌هاي کانون حکمت اهواز در دومين سالگرد شهادت سردار دلها

گذری بر فعالیت‌های کانون حکمت اهواز در دومین سالگرد شهادت سردار دلها

حجت الاسلام بابادي با اشاره به تقارن ايام فاطميه و سالگرد شهادت سردار سليماني گفت: کانون حکمت اهواز در راستاي گراميداشت اين ايام برنامه‌هاي مختلفي را تدارک ديده است.
شناسه خبر : 34041 تاریخ انتشار : ۱۳ دی ۱۴۰۰ زمان انتشار : ۰۹:۲۰

حجت الاسام «صادق بابادی یوسفی» در گفت وگو با ستاد ارتباطات رسانه‌ای (فهما)، ضمن گرامیداشت ایام فاطمیه اظهار کرد: این روزها فصل زدودن زنگار از دل و اعتصام به حبل اللهی و توسل به صدیقه طاهره (س) است. رویکردی که از مناسک دینی حقه شیعه بوده و مقام معظم رهبری نیز در بیانی بسیار مهم فرمودند که حاجات سال را در ایام فاطمیه از وجود مادرم فاطمه زهرا (س) طلب می‌کنم..

مدیر کانون حکمت اهواز با اشاره به اینکه امسال ایام فاطمیه مقارن با فصل یاد و نام شهدا شده چرا که بزرگ مردی که لقب سیدالشهدای مقاومت برازنده اوست در این ایام به شهادت رسیده است، افزود: سردار دل ها نمونه شخصیت بزرگ دوران معاصر است، او زندگی حضرت فاطمه(س) را الگو قرار داد.

وی با اشاره به فعالیت های متنوع کانون حکمت اهواز در این ایام گفت: برگزاری سلسله جلسات شرح خطبه فدکیه (فارسی و عربی)، راه اندازی موکب ام الشهدا(ع)، پخش کلیپ زندگی نامه حاج قاسم سلیمانی، برگزاری مسابقه (قهرمان من) برای مقطع نوجوانان، دیدار و عیادت از پیشکسوتان عرصه جهاد و شهادت، تهیه بسته های مواد غذایی و توزیع میان نیازمندان و پخت غذای گرم و توزیع آن در مناطق محرم از جمله برنامه های مهم کانون در ایام فاطمیه و سالگرد شهادت سپهبد حاج قاسم سلیمانی است.