کانون‌های مساجد استان خوزستان در دومین سالگرد شهادت سردار دلها با رویکرد ترویجی وارد میدان شدند
کانون‌هاي مساجد استان خوزستان در دومين سالگرد شهادت سردار دلها با رويکرد ترويجي وارد ميدان شدند
مدیر ستاد فهما استان خوزستان:

کانون‌های مساجد استان خوزستان در دومین سالگرد شهادت سردار دلها با رویکرد ترویجی وارد میدان شدند

حجت‌الاسلام همت‌پور با اشاره به سلسله فعاليت‌هاي کانون‌هاي فرهنگي هنري مساجد استان خوزستان در دومين سالگرد شهادت سردار دلها گفت: اعضاي کانون‌ها با رويکرد ترويج سيره و سبک زندگي سردار وارد ميدان شدند.
شناسه خبر : 34127 تاریخ انتشار : ۱۵ دی ۱۴۰۰ زمان انتشار : ۱۲:۰۲

به گزارش ستاد  ارتباطات رسانه ای (فهما) از خوزستان: امروز(چهارشنبه 15 دی ماه) نشست مشترک مدیر ستاد هماهنگی کانون های مساجد خوزستان و نماینده ولی فقیه در ناحیه مقاومت بسیج امام علی(ع) استان در سپاه حضرت ولیعصر (عج) برگزار شد.

 

حجت الاسلام «مرتضی همت پور» در این نشست ضمن ارائه گزارشی از برنامه‌ ها و فعالیت های کانون های مساجد و تشریح رویداد ملی فهما اظهار کرد: کانون‌ها برنامه های مختلف و متنوعی در حوزه های فرهنگی، هنری، جهادی و تبلیغی در مناسبت های ملی و مذهبی برگزار کرده اند که شاخص‌ترین آن ها در ایام اخیر مربوط به گرامیداشت شهادت حضرت فاطمه (س) و سالگرد شهادت سردار حاج قاسم سلیمانی با مشارکت و حضور مردم بوده است.

 

مدیر ستاد فهما استان خوزستان با اشاره به اینکه کانون های فهما در ایام فاطمیه با برگزاری نشست های بصیرت‌افزایی و برپایی مواکب در جوار مساجد، خیابان ها و معابر اصلی شهر و اهدای بسته های معیشتی و فرهنگی تلاش کردند تا شعائر دینی را گرامی دارند؛ تصریح کرد: بچه های مسجد به صورت کلی در برگزاری دومین سالگرد شهادت سپهبد حاج قاسم سلیمانی محور اصلی برنامه های خود را بر مبنای معرفی و ترویج سیره سردار دلها گذاشتند.

 

وی اضافه کرد: مقام معظم رهبری که فرمودند: (کانون های فرهنگی هنری مساجد را فراموش نکنید البته با همکاری بسیج) از این جهت است که ستاد کانون های مساجد همواره در کنار فرماندهان و بسیجیان عزیز در مساجد به فعالیت های مشترک انقلابی خود ادامه می دهند.