اولین جلسه کارگروه کمیته مساجد دهه فجر در استان خوزستان برگزار شد
اولين جلسه کارگروه کميته مساجد دهه فجر در استان خوزستان برگزار شد
به همت ستاد فهما استان خوزستان؛

اولین جلسه کارگروه کمیته مساجد دهه فجر در استان خوزستان برگزار شد

اولين جلسه کارگروه کميته مساجد دهه فجر در استان خوزستان با حضور اکثريت اعضاي کارگروه برگزار شد.
شناسه خبر : 34190 تاریخ انتشار : ۱۸ دی ۱۴۰۰ زمان انتشار : ۱۲:۴۲

به گزارش ستاد ارتباطات رسانه ای (فهما) استان خوزستان:  امروز شنبه ( 18 دی ماه) اولین جلسه کارگروه کمیته  مساجد ستاد دهه فجر استان خوزستان در محل اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان برگزار شد.

 

در این جلسه حجت الاسلام «مرتضی همت پور» با اشاره به حضور اکثریت اعضای کارگروه و اهمیت مساجد از صدر اسلام و نقش محوری در پیروزی انقلاب اسلامی گفت: هماهنگونه که مساجد در صدر اسلام مرکز تصمیم گیری مسلمانان بودند، در پیروزی انقلاب اسلامی نقش محوری و تعیین کننده ای ایفا کردند.

مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان خوزستان ادامه داد: شایسته است که در این ایام نقش رهبری امام عظیم‌الشان در پیروزی انقلاب اسلامی و خاطرات و اقدامات گروههای مختلف به محوریت مساجد برای جوانان و نوجوانان تبیین شود.

وی گفت: در طول 43 سال گذشته از انقلاب اسلامی، ایران دستاوردهای نظامی، فرهنگی، اقتصادی، اجتماعی و صنعتی متعددی داشته است، در نتیجه باید از ظرفیت اندیشمندان و پیشکسوتان در تبیین اهداف و دستاوردهای انقلاب اسلامی در دهه گذشته برای نسل های آینده استفاده کرده و در راستای روشنگری برای آنان گام برداریم.

 

حجت الاسلام همت پور با تاکید بر نقش روحانیت در پیروزی انقلاب اسلامی افزود: در ایام الله دهه فجر باید جانفشانی و بصیرت مردم در مساجد و محلات بازگو شود.

 

وی با اشاره به اهمیت تولید محتوا در فضای مجازی و استفاده از زبان هنر در راستای آشنایی بیش از پیش جوانان و نسل های بعدی انقلاب اسلامی با اهداف این حرکت عظیم گفت: امروز اهمیت رسانه و فضای مجازی برای همه روشن و مبرهن است و باید از این فضا برای نشر عملکرد مثبت انقلاب اسلامی نیز نهایت بهره را برد.

 

مدیر ستاد فهما خوزستان در ادامه ضمن اشاره به دو ظرفیت خوب رسانه ای در اختیار مساجد و برنامه‌های فرهنگی هنری استان گفت: از ظرفیت خبرگزاری شبستان و پایگاه اطلاع رسانی فهما در انتشار اخبار فرهنگی هنری مساجد در دهه فجر استفاده خواهیم کرد.