سوم بهمن ماه زمان داوری مسابقات قرآنی مدهامّتان در خوزستان اعلام شد
سوم بهمن ماه زمان داوري مسابقات قرآني مدهامّتان در خوزستان اعلام شد
مدیر ستاد هماهنگی کانون‌های مساجد خوزستان:

سوم بهمن ماه زمان داوری مسابقات قرآنی مدهامّتان در خوزستان اعلام شد

حجت الاسلام همت‌پور با بيان اينکه ۴۳۰ اثر از سراسر استان خوزستان به پانزدهمين مسابقات مدهامّتان ارسال شده است، گفت: سوم بهمن ماه زمان داوري مسابقات قرآني مدهامتان در خوزستان است.
شناسه خبر : 34466 تاریخ انتشار : ۲۸ دی ۱۴۰۰ زمان انتشار : ۰۹:۳۹

به گزارش ستاد ارتباطات رسانه ای (فهما) از خوزستان: حجت‌الاسلام مرتضی همت‌پور اظهار کرد: پانزدهمین دوره مسابقات قرآنی در سطح کشور آغاز شده است و مرحله کشوری این مسابقات اردیبهشت ۱۴۰۱ در مشهد برگزار می‌شود.

 

مدیر ستاد هماهنگی کانون‌های مساجد خوزستان با بیان اینکه مسابقات امسال در دو بخش رقابتی و ویژه برگزار شد، توضیح داد: رشته‌ها در بخش رقابتی شامل: قرائت تحقیق، قرائت تقلید، ترتیل، مفاهیم، اذان، مکبری، حفظ کل، حفظ جزء سی و قرائت نماز است. رشته‌های مسابقات بانوان نیز شامل رشته تحقیق، ترتیل، مفاهیم، حفظ کل، جزء ۳۰ و قرائت نماز است. بخش ویژه این مسابقات، جلسات سنتی قرآن و استعدادیابی قرآنی را در بر می‌گیرد.

 

وی ادامه داد: مسابقات در رشته حفظ جزء سی و مفاهیم به صورت کتبی و مجازی و در رشته حفظ کل قرآن به صورت تصویری و بقیه رشته‌ها به صورت ارسال فایل و بارگذاری آن در سایت بچه‌های مسجد برگزار شده است. 

حجت الاسلام همت‌پور با بیان اینکه ۴۳۰ اثر از سراسر استان در مسابقات استانی مدهامتان جمع‌آوری شده است، گفت: ۳ بهمن این آثار داوری می‌شوند.

وی همچنین اضافه کرد: مریم عباسی، سنا منبوهی و آمنه آلبوخنفر داوری مسابقات بانوان و سید کریم موسوی، مهدی دغاغله و سیدمحمدجواد محمدی‌مجد داوری مسابقات آقایان را برعهده دارند.