برگزاری بیست و یکمین دوره مسابقات روستایی قرآن کریم با همکاری کانون امام سجاد (ع) دزفول
برگزاري بيست و يکمين دوره مسابقات روستايي قرآن کريم با همکاري کانون امام سجاد (ع) دزفول
مدیر کانون فرهنگی و هنری امام سجاد(ع) شهرستان دزفول خبر داد:

برگزاری بیست و یکمین دوره مسابقات روستایی قرآن کریم با همکاری کانون امام سجاد (ع) دزفول

حمدي از برگزاري بيست و يکمين دوره مسابقات روستايي قرآن کريم با همکاري مشترک کانون فرهنگي و هنري امام سجاد(ع) و مؤسسه قرآني چهارده معصوم شهرک خيبر دزفول خبر داد
شناسه خبر : 34487 تاریخ انتشار : ۲۹ دی ۱۴۰۰ زمان انتشار : ۰۹:۱۵

«نعمت حمدی» در گفت وگو با ستاد ارتباطات رسانه‌ای (فهما)، اظهار کرد: بیست و یکمین دوره مسابقات روستایی قرآن کریم با همکاری مشترک کانون فرهنگی و هنری امام سجاد(ع) و مؤسسه قرآنی چهارده معصوم شهرک خیبر دزفول به مناسبت گرامیداشت دهه فجر و ولادت حضرت علی(ع) برگزار می شود.

مدیر کانون فرهنگی و هنری امام سجاد(ع) با اعلام زمان برگزاری مسابقات در تاریخ 10 بهمن ماه تصریح کرد: این مسابقات ویژه خواهران در سه رشته ترتیل، صوت و حفظ برای گروه سنی زیر ۱۸ سال ،رشته  صوت برای رده سنی بالای ۱۸ سال و رشته ی حفظ حداقل یک جزء برای سه گروه سنی زیر ۱۲سال، زیر ۱۸ سال و بالای ۱۸ سال حفظ سوره حجرات با معنی برای افراد غیر حافظ برگزاز می شود.

وی ادامه داد: این برنامه در مهدیه امام حسن مجتبی (ع) برگزار و  در کنار مسابقات نمایشگاه کتاب قرآنی و پوستر به مدت چهار روز برگزار می شود. 

حمدی با اشاره به برنامه های جنبی این مسابقات گفت: هنگام ورود به تمام شرکت کنندگان یک سوال قرآنی داده می‌شود و در مسابقه کتبی وارد می شوند و در پایان به ده نفر از تماشاگران به قید قرعه هدیه داده می‌شود.