مساجد جلوه‌ای از جهاد تببینی در ایام بزرگداشت دهه فجر هستند
مساجد جلوه‌اي از جهاد تببيني در ايام بزرگداشت دهه فجر هستند
مدیر ستاد فهما استان خوزستان:

مساجد جلوه‌ای از جهاد تببینی در ایام بزرگداشت دهه فجر هستند

حجت الاسلام همت پور در بازديد از کانون فرهنگي هنري تربيت شهرستان شوشتر گفت: کانون هاي مساجد محلي براي بروز استعداد هاي علمي ،مذهبي و فرهنگي هنري در بستر مساجد هستند
شناسه خبر : 34705 تاریخ انتشار : ۹ بهمن ۱۴۰۰ زمان انتشار : ۱۰:۳۱

به گزارش ستاد ارتباطات رسانه ای (فهما) از خوزستان: حجت الاسلام «مرتضی همت پور» در دیدار با اعضای کانون فرهنگی هنری تربیت شهرستان شوشتر از فعالیت های متنوع و گسترده این کانون در سطح شهرستان تقدیر کرد.

 

مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد  استان خوزستان با بیان اینکه کانون های مساجد محلی برای بروز استعداد های علمی ،مذهبی و فرهنگی هنری در بستر مساجد هستند گفت: کانون تربیت یکی از کانون های فعال و موفق در این عرصه است که مسابقات قرآنی ،حلقات صالحین ،جوانان و نوجوانان موفق تحصیل کرده دانشگاهیی و دبیرستانی و معرفی طلاب جوان به حوزه های علمیه ،کتابخانه های فعال ،مسابقات و سالن های فعال ورزشی ،فعالیت های بزرگ خانه دیجیتال و فضای مجازی ،پایگاه مقاومت بسیج نمونه و ... از فعالیت های گسترده این کانون است که جا دارد از امام جماعت و ارکان مسجد علامه شیخ شوشتری تقدیر و قدردانی کرد.

 

حجت الاسلام همت پور اضافه کرد: مساجد جلوه ای از جهاد تبیین در دهه فجر خواهند بود چرا که انقلاب اسلامی از مساجد آغاز شد و روحانیت انقلاب اسلامی را با روشنگری و بصیرت افزایی از مساجد آغاز کردند و مرجعیت حضرت امام خمیینی (ره) و بیانیه ها و بیانات ایشان سبب حرکت و علاقه جوانان و مردم به سوی انقلاب اسلامی شد.

 

مسئول کارگروه و کمیته مساجد دهه فجر استان افزود: الحمدالله در دهه فجر با تبیین و یادآوری خاطرات انقلاب اسلامی قشر جوان و نوجوان را بیش از پیش با امام و انقلاب آشنا خواهیم کرد.