هم‌افزایی ستاد فهما و سازمان تبلیغات استان خوزستان در عرصه اجرای برنامه‌های فرهنگی
هم‌افزايي ستاد فهما و سازمان تبليغات استان خوزستان در عرصه اجراي برنامه‌هاي فرهنگي

هم‌افزایی ستاد فهما و سازمان تبلیغات استان خوزستان در عرصه اجرای برنامه‌های فرهنگی

در ديدار مدير ستاد فهما با مدير سازمان کل تبليغات اسلامي خوزستان، نسبت به گسترش همکاري‌هاي مشترک و هم‌افزايي در راستاي اجراي برنامه‌هاي فرهنگي تاکيد شد.
شناسه خبر : 34706 تاریخ انتشار : ۹ بهمن ۱۴۰۰ زمان انتشار : ۱۱:۴۳

به گزارش ستاد ارتباطات رسانه ای (فهما) از خوزستان: حجت الاسلام «مرتضی همت پور» مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد خوزستان با مدیر کل سازمان تبلیغات اسلامی این استان دیدار کرد.

حجت الاسلام همت پور در این دیدار ضمن ارائه گزارش و فعالیت های کانون های مساجد در سال گذشته، بر هم افزایی بیشتر نسبت به  برگزاری برنامه های فرهنگی هنری در مساجد استان تاکید کرد و گفت: برنامه های خوبی بمناسبت دهه مبارک فجر برنامه ریزی و تدوین شده است که نیازمند همراهی و کمک سایر دستگاه های فرهنگی،هنری عضو این کمیته هستیم.

 

مدیر ستاد فهما استان خوزستان با اشاره به عضویت سازمان تبلیغات اسلامی در شورای هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان اضافه کرد: اهمیت تشکیل و حضور دستگاههای عضو این شورا در جهت هم افزایی و رشد برنامه های فرهنگی هنری مساجد امری ضروری بنظر می رسد.

 

حجت الاسلام همت پور افزود: در راستای منویات مقام معظم رهبری هماهنگی برنامه های مساجد در تشکیل جلسات همسو و در جهت مسجد طراز اسلامی لازم و اهمیت هم افزایی در اجرای برنامه ها نیاز است.

 

این گزارش می افزاید: در ادامه حجت الاسلام نبی زاده، ضمن ارزیابی مثبت از عملکرد سامانه جامع بچه های مسجد و رویداد ملی فهما در راستای شناسایی، جذب و ساماندهی بچه های مسجد افزود: شورای هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد با محوریت نماینده معزز ولی فقیه و سایر مدیرانی که به نوعی با مسجد ارتباط دارند جهت هم افزایی و پیشبرد اهداف انقلاب اسلامی و انتقال تجربیات و مفاهیم انقلاب به نسل آینده در مساجد و محلات بسیار پر اهمیت و ضروری است.

 

مدیر کل سازمان تبلیغات اسلامی استان خوزستان با اشاره به پوشش خبرهای حوزه دینی مذهبی و بالاخص خبر های حوزه مساجد گفت: از رسانه های مختلف در این حوزه و به خصوص خبرگزاری شبستان و پایگاه خبری فهما در جهت اطلاع رسانی تخصصی در حوزه های مذکور کمال تقدیر و تشکر را داریم.