برگزاری نخستین جشنواره شهرستانی موذنین «ملکوت»
برگزاري نخستين جشنواره شهرستاني موذنين «ملکوت»
رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان رامشیر خبر داد:

برگزاری نخستین جشنواره شهرستانی موذنین «ملکوت»

عباس زاده با اشاره به برگزاري نخستين جشنواره شهرستاني موذنين با نام (ملکوت) گفت: اين مسابقات اذان مساجد ويژه سنين زير ۱۵ سال به منظور شناخت استعدادهاي برتر و در راستاي ارتقا وضعيت توليد و پخش اذان هاي فاخر و تشويق و ترغيب نوجوانان به مسئله اذان و نماز با همت و مشارکت اعضاي کانون هاي مساجد برگزار مي شود.
شناسه خبر : 34770 تاریخ انتشار : ۱۱ بهمن ۱۴۰۰ زمان انتشار : ۰۹:۱۳

به گزارش ستاد ارتباطات رسانه ای فهما از خوزستان زهره عباس زاده اظهار کرد: نخستین جشنواره موذنین با عنوان ملکوت با همکاری مشترک اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان ،موسسه فرهنگی قرآنی آل یاسین و کانونهای فرهنگی هنری مساجد شهرستان رامشیر برگزار می شود.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان رامشیر با اشاره به جزییات برگزاری این مسابقات در سطح شهرستان افزود: مسابقات اذان مساجد ویژه سنین زیر ۱۵ سال به منظور شناخت استعدادهای برتر و در راستای ارتقا وضعیت تولید و پخش اذان های فاخر و تشویق و ترغیب نوجوانان به مسئله اذان و نماز با همت و مشارکت اعضای کانون های مساجد برگزار می شود.

وی تصریح کرد: اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان رامشیر اقدام به برپایی جشنواره  اذان برتر کرده است که بر همین اساس موذنان  ممتاز مساجد  شهرستان و علاقه مندان جهت شرکت در این جشنواره می توانند نمونه ای از  اذان خود را ضبط و به همراه نام و نام خانوادگی ،سن ،نام مسجد ، و شماره تماس را حداکثر تا  ۵ بهمن ماه ۱۴۰۰ به شماره  ۰۹۱۶۹۸۹۳۸۳۰ ارسال نمایند.

 عباس زاده اضافه کرد: پس از اتمام مهلت ارسال ، آثار رسیده مورد ارزیابی قرار می گیرد و در روز ۱۴ بهمن ماه همزمان با ولادت امام محمد باقر (ع) مراسم اختتامه برگزار و به برگزیدگان هدایای نفیسی اهدا می شود.