مساجد میعادگاه محوری مردم در جریان پیروزی انقللاب اسلامی بود
مساجد ميعادگاه محوري مردم در جريان پيروزي انقللاب اسلامي بود
مسئول کارگروه مساجد ستاد دهه فجر استان خوزستان:

مساجد میعادگاه محوری مردم در جریان پیروزی انقللاب اسلامی بود

حجت االاسلام همت پور در ديدار با فرمانده قرارگاه کربلا جنوب غرب کشور اظهار کرد: تکيه مردم به مساجد با رهبري روشنگرانه امام راحل و روحانيت پيروزي انقلاب اسلامي را رقم زد.
شناسه خبر : 34847 تاریخ انتشار : ۱۳ بهمن ۱۴۰۰ زمان انتشار : ۱۰:۱۲

به گزارش ستاد ارتباطات رسانه ای (فهما) از خوزستان: در دومین روز از ایام الله مبارک دهه فجر مدیر ستاد فهما استان خوزستان با فرمانده قرارگاه کربلا جنوب غرب کشور دیدار و گفتگو کرد.

 

در این دیدار حجت الاسلام مرتضی همت پور ضمن ارائه گزارش جامعی از فعالیت های گسترده بچه های مساجد و رویداد ملی فهما گفت: مساجد از محوری ترین میعادگاه انقلابیون برای جریان سازی انقلاب اسلامی بوده است.

 

مدیر ستاد هماهنگی کانون های مساجد استان خوزستان در خصوص اقدامات اعضای کانون های مساجد در شرایط بحرانی ،سیل،زلزله و موضوع کرونا گفت: اقدامات جالب و تحسین برانگیز بچه های مساجد از جمله رزمایش های مواسات و همدلی در سطح شهرها و روستاها و مناطق عشایری ،برگزاری جشنواره های حضوری و مجازی قرآنی، مسابقات کتاب و کتابخوانی و برنامه های مختلف هنری در طول سال های گذشته بوده است.

 

مسئول کارگروه مساجد ستاد دهه فجر استان خوزستان با اشاره به نقش مساجد در پیروزی انقلاب اسلامی با حضور گستره مردم و روشنگری روحانیت افزود: رهبری الهی و دینی امام خمینی (ره) در این انقلاب شکوهمند اسلامی سبب سقوط نظام شاهنشاهی پهلوی و تشکیل جمهوری اسلامی با رای اکثریت مردم شد.

 

حجت االاسلام همت پور اضافه کرد: الحمدالله چهل و سه سال از انقلاب اسلامی می گذرد و به این نکته مهم مردم و مسئولان توجه ویژه دارند که  نگهداری و صیانت از انقلاب اسلامی از اهمیت بسیار والایی برخوردار است که در این راستا همچنان مساجد، بسیج و سپاه پاسداران موفق بوده اند.