برگزاری اردوی خانوادگی _ زیارتی توسط کانون منتظران ظهور چمگلک
برگزاري اردوي خانوادگي _ زيارتي توسط کانون منتظران ظهور چمگلک
به مناسبت فرارسیدن دهه فجر صورت پذیرفت؛

برگزاری اردوی خانوادگی _ زیارتی توسط کانون منتظران ظهور چمگلک

حجت الاسلام مير عالي از برگزاري اردوي زيارتي مناطق جنگي عملياتي فتح المبين و زيارت حرم حضرت دانيال نبي (ع) با حضور خانواده هاي اعضاي کانون فرهنگي هنري منتظران ظهور شهرستان انديمشک خبر داد
شناسه خبر : 34855 تاریخ انتشار : ۱۳ بهمن ۱۴۰۰ زمان انتشار : ۱۰:۱۴

به گزارش ستاد ارتباطات رسانه ای (فهما) از خوزستان: حجت الاسلام «سید کوروش میر عالی» اظهار کرد: به مناسبت ایام الله دهه فجر اردوی زیارتی مناطق جنگی عملیاتی فتح المبین و زیارت حرم حضرت دانیال نبی (ع) با حضور اعضای کانون فرهنگی هنری منتظران ظهور شهرستان اندیمشک برگزار شد.

 

مدیر کانون فرهنگی هنری منتظران ظهور چمگلک شهرستان اندیمشک با اشاره به حضور 110 نفر از اعضا و خانواده های کانون فرهنگی هنری در این برنامه زیارتی گفت: در این اردو ضمن بازدید از مناطق جنگی  شهدای باشهدای گمنام این منطقه تجدید میثاق کردند.

 

وی تصریح کرد: برگزاری اردوهای زیارتی در مناطق عملیاتی موجب ایجاد حس و حال و بوی شهدایی در شرکت‌کنندگان می‌شود و قصد داریم این اردوها را در مناطق عملیاتی دیگری از جمله دهلاویه، طلائیه و شلمچه برگزار کنیم.

 

حجت الاسلام میر عالی افزود : برنامه های متنوع و جذابی برای دهه مبارک فجر در نظر گرفته شده است که با حضور خانواده های اعضا در منطقه و شهرستان برگزار می شود.