مسجد تراز اسلامی از قابلیت جریان‌سازی در سطح جهانی و بین‌المللی برخوردار است
مسجد تراز اسلامي از قابليت جريان‌سازي در سطح جهاني و بين‌المللي برخوردار است
فرمانده قرارگاه کربلا جنوب غرب کشور:

مسجد تراز اسلامی از قابلیت جریان‌سازی در سطح جهانی و بین‌المللی برخوردار است

سردار سرتيپ پاسدار خادم سيدالشهدا در ديدار با مدير ستاد فهما استان خوزستان با اشاره به جايگاه مساجد در پيروزي انقلاب اسلامي گفت: مسجد تراز اسلامي از قابليت جريان‌سازي در سطح جهاني و بين‌المللي برخوردار است.
شناسه خبر : 34928 تاریخ انتشار : ۱۶ بهمن ۱۴۰۰ زمان انتشار : ۱۲:۰۲

به گزارش ستاد ارتباطات رسانه‌ای (فهما) از استان خوزستان: سردار سرتیپ پاسدار «احمد خادم‌سیداشهدا» در دیدار با مدیر ستاد فهما استان خوزستان اظهار کرد: نوجوانان و جوانان مساجد استان به ویژه شهرستان اهواز با محوریت آیت الله جزایری نقش مهمی در پیروزی انقلاب اسلامی ایفا کردند و در این مسیر در تظاهرات علیه رژیم پهلوی ،شهدا و جانبازانی را تقدیم انقلاب اسلامی کردند.

 

فرمانده قرارگاه کربلا جنوب غرب کشور در این دیدار که به مناسبت ایام الله دهه فجر با کمیته مساجد استان خوزستان صورت پذیرفت، ادامه داد: روحیه انقلابی که در بین نوجوانان و جوانان دهه شصت توسط مکتب امکام خمینی (ره) بوجود آمد سبب شد رژیم پهلوی ساقط و جمهوری اسلامی تشکیل و در جنگ تحمیلی 8 ساله نیز صدها هزار شهید و جانباز تقدیم انقلاب کنیم.

 

وی افزود: پس از رحلت امام خمینی (ره) با انتخاب آگاهانه خبرگان رهبری ،مقام معظم رهبری راه امام و شهدا را تا کنون به بهترین نحو ادامه داده اند و اصول انقلاب اسلامی تا کنون حفظ و بیانیه گام دوم انقلاب تبلور ادامه این راه نورانی است.

 

خادم سیدالشهدا در پایان با تحسین اقدامات مساجد استان خوزستان در بزنگاه های تاریخی و حوادث و اتفاقات مختلف افزود: در دو دهه اخیر مساجد به عنوان قرارگاه های فرهنگی ،مذهبی،هنری و همدلی و مساوات موفق بوده اند .