نماینده مردم شریف شادگان در مجلس شورای اسلامی پیام تبریک صادر کرد
نماينده مردم شريف شادگان در مجلس شوراي اسلامي پيام تبريک صادر کرد
به مناسبت برتری شهرستان شادگان در رویداد ملی فهما:

نماینده مردم شریف شادگان در مجلس شورای اسلامی پیام تبریک صادر کرد

با اعلام نتايج رويداد ملي فهما و برتري شهرستان شادگان در اين دوره از مسابقات نماينده مردم شريف شادگان در مجلس شوراي اسلامي پيام تبريکي صادر کرد
شناسه خبر : 35230 تاریخ انتشار : ۲۵ بهمن ۱۴۰۰ زمان انتشار : ۰۹:۴۲

به گزارش ستاد ارتباطات رسانه ای (فهما) از خوزستان: پس از بررسی امتیازات در رویداد ملی فهما شهرستان شادگان به عنوان شهرستان برتر در این رویداد ملی برگزیده و معرفی شد.

در پی این برتری و کسب امتیاز از سوی نماینده مردم شریف شادگان در مجلس شورای اسلامی پیامی صادر که متن پیام به شرح ذیل است:

 پیام تبریک نماینده مردم شریف شادگان در مجلس شورای اسلامی به مناسب برتری کانونهای فرهنگی هنری مساجد شهرستان شادگان  در بین ۲۶ هزار کانون کل کشور در رویداد ملی فهما بهمن ۱۴۰۰

 بسم الله الرحمن الرحیم

شهروندان گرانقدر شادگانی هر جا پا نهادند افتخار آفریدند، فرهنگ تنها نقطه عطف تحول یک جامعه از نگرش های منفی به نگرش های مثبت می باشد. تا هنجارهای اجتماعی را تابو شکنی نماید.

این بار شادگان در رویداد ملی فهما بهمن سال جاری بین ۲۶ هزار کانون فرهنگی هنری مساجد کشور برگزار گردید، که فرزندان این مرز و بوم نخل و هور با تلاش و همت آنها و دعای خیر مردم شریف شادگان توانستند رتبه سوم  را کسب نموده و به افتخارات شادگان عاشقانه بیفزایند.

در این راستای از اعماق وجود به عزیزان بنای خبر مسرت بخش تبریک گفته و آرزوی شکوفایی در درجات دیگر را داریم.

مجید ناصری نژاد- نماینده مردم شریف شادگان در مجلس شورای اسلامی