حضور روحانیت مسجد منجر به ارتقای فعالیت‌های کانون‌های فرهنگی هنری می‌شود
حضور روحانيت مسجد منجر به ارتقاي فعاليت‌هاي کانون‌هاي فرهنگي هنري مي‌شود
مدیر کانون فرهنگی هنری یاسین اندیمشک:

حضور روحانیت مسجد منجر به ارتقای فعالیت‌های کانون‌های فرهنگی هنری می‌شود

حجت الاسلام فاطمي با اشاره به اهميت حضور روحانيت در سطح مساجد و کانون‌هاي فرهنگي هنري گفت: اين حضور منجر به ارتقاي سطح کار اعضاي کانون ها مي شود.
شناسه خبر : 35562 تاریخ انتشار : ۹ اسفند ۱۴۰۰ زمان انتشار : ۱۳:۴۷

 حجت‌الاسلام «محسن فاطمی» در گفت وگو با ستاد ارتباطات رسانه‌ای (فهما) با اشاره به اينکه امروز روحانيت در جامعه یکی از کارسازترین و مؤثرترین اقشاری است که می‌تواند اثرات مثبتی را بر جای بگذارد، اظهار کرد: حضور و فعالیت روحانیت در محلات و مناطق مختلف برای نوجوانان، جوانان و بزرگسالان مثمر ثمر خواهد بود

مدیر کانون یاسین شهرستان اندیمشک افزود: هدف انبیاء  تعلیم، تزکیه و ارتقای سطح فکری و فرهنگی مردم است و روحانیت  نیز در جامعه به عنوان ادامه‌دهنده مسیر انبیاء محسوب می‌شود.

وی با بیان اینکه روحانیت در هر محله و منطقه‌ای که حضور دارد باید برای شنیدن، پیگیری و رفع مشکلات مختلف مردم در دسترس آنها باشد گفت: یکی از اقدامات مهمی که روحانيت باید در مساجد انجام دهند، تقویت تعامل و ارتباط با کانون‌های فرهنگی هنری مساجد است.

حجت الاسلام فاطمی با اشاره به اينكه کانون‌های مساجد با حضور روحانی آن مساجد ارتقا پیدا می‌کنند و بدون روحانیت، یک حرکت ناقص هستند اضافه کرد: روحانیت به کانون‌های مساجد روح بخشیده و باعث تقويت و رسیدن کانون‌ها به مقام‌های بالاتر می‌شود.