مروری بر فعالیت‌های کانون انصارالله شهرستان شوش در سال 1400/از توزیع بسته‌های معیشتی تا برگزاری کارگاه‌های آموزشی
مروري بر فعاليت‌هاي کانون انصارالله شهرستان شوش در سال 1400/از توزيع بسته‌هاي معيشتي تا برگزاري کارگاه‌هاي آموزشي
با کانون‌های فعال استانی در فهما 1400؛

مروری بر فعالیت‌های کانون انصارالله شهرستان شوش در سال 1400/از توزیع بسته‌های معیشتی تا برگزاری کارگاه‌های آموزشی

صرخه با اشاره به فعاليت هاي کانون فرهنگي هنري انصارالله شهرستان شوش گفت: در سال 1400 برنامه‌هاي مختلفي را اجرا کرديم که از جمله آنها مي‌توان به توزيع بسته‌هاي معيشتي و برگزاري کارگاه‌هاي آموزشي اشاره داشت.
شناسه خبر : 35669 تاریخ انتشار : ۱۴ اسفند ۱۴۰۰ زمان انتشار : ۱۴:۴۳

«حسین صرخه» در گفت وگو با ستاد ارتباطات رسانه‌ای (فهما) از استان خوزستان، به فعالیت های کانون فرهنگی هنری انصارالله شهرستان شوش در سال 1400 اشاره و اظهار کرد: در سالی که گذشت در حوزه  فعالیت های فرهنگی هنری مساجد تلاش کردیم یکی از فعال‌ترین و اثرگذارترین کانون‌های مساجد در سطح شهرستان شوش باشیم.

 

 مدیر کانون انصارالله شهرستان شوش با اشاره به موقعیت مکانی و روستایی کانون  در روستای سرخه‌ی صالح داود از بخش فتح‌المبین شهرستان شوش گفت: این کانون با حدود دویست عضو فعالیت خوبی در بخش و شهرستان داشته است و همیشه در برنامه های فرهنگی و اجتماعی حضوری فعال و اثرگذار دارد.

 

وی اذعان کرد: از مهم‌ترین فعالیت‌های کانون انصارالله در سال 1400 اجرای رزمایش مؤمنانه و اهدای حدود600 بسته غذایی، اعزام جهادگران سلامت به بیمارستان‌های درگیر بیماران کرونا، تشکیل گروه جهادی از اعضای کانون برای کمک به نیازمندان در سطح شهرستان ، برگزاری مراسمات ملی مذهبی و... را می توان اشاره کرد.

 

صرخه  با اشاره به اینکه برای سال آینده برنامه‌های متنوعی پیش بینی شده است اضافه کرد: از جمله این برنامه ها اجرای کارگاه آموزشی سفالگری ، برگزار مهد قرآنی ، برگزاری اردو های زیارتی برای اعضای کانون و.... است که نیازمند حمایت بیشتر از سوی دستگاههای فرهنگی برای اجرای آنهاست.