استعدادیابی و تربیت قاری قرآن در کانون نورالمهدی (عج) بندر ماهشهر/تربیت جوانان انقلابی مهمترین هدف ما محسوب می‌شود
استعداديابي و تربيت قاري قرآن در کانون نورالمهدي (عج) بندر ماهشهر/تربيت جوانان انقلابي مهمترين هدف ما محسوب مي‌شود
با کانون‌های فعال استانی در فهما 1400؛

استعدادیابی و تربیت قاری قرآن در کانون نورالمهدی (عج) بندر ماهشهر/تربیت جوانان انقلابی مهمترین هدف ما محسوب می‌شود

شيرالي با اشاره به فعاليت‌هاي کانون فرهنگي هنري نورالمهدي (عج) بندر ماهشهر گفت: استعداديابي و تربيت قاري قرآن در کنار ساير برنامه‌هاي کانون در عرصه‌هاي مختلف مهمترين رويکرد ما در راستاي تربيت جوانان انقلابي است.
شناسه خبر : 35685 تاریخ انتشار : ۱۵ اسفند ۱۴۰۰ زمان انتشار : ۰۸:۵۴

«مهدی شیرالی» در گفت وگو با ستاد ارتباطات رسانه‌ای (فهما)، اظهار کرد: در رویداد ملی فهما با تلاش همه اعضا کانون فرهنگی هنری نورالمهدی بندر ماهشهر موفق شدیم تا قریب 16 هزار امتیاز کسب کرده و جز کانون های فعال و برگزیده استانی باشیم.

مدیر کانون فرهنگی هنری نورالمهدی(عج) بندر ماهشهر  با اشاره به سخنان امام راحل و منویات مقام معظم رهبری مبنی بر اینکه مسجد باید در راس امور و پایگاه فعالیت‌های اجتماعی باشد، اظهار کرد: در این راستا ما نیز اولویت فعالیت‌های خود را با همکاری خواهران و برادران انقلابی در دو بعد فرهنگی و تربیتی با محوریت قرآن و عترت قرار دادیم.

وی با بیان اینکه در بعد تربیتی تربیت جوانان جهادی، انقلابی و دلسوز که همواره در خط مقدم خدمت به مردم به خصوص قشر مستضعف باشند، مدنظر است اضافه کرد: یکی از برنامه‌های مهم قرآنی که چندماهی است شروع شده، برگزاری کلاس‌های تخصصی قرآن کریم و استعدادیابی و پرورش قاری در سطح شهرستان با حضور اساتید مطرح منطقه است.

شیرالی نقطه قوت این مسجد را همکاری کانون فرهنگی هنری، پایگاه بسیج برادران و خواهران، هیئت امنا، گروه جهادی و زینبیه در کنار هم عنوان کرد و ادامه داد: همه این مجموعه‌ها به صورت واحد فعالیت و اقدامات متنوعی را به ویژه در مناسبت‌های ملی و مذهبی در طول سال برگزار می‌کنند.

وی ابراز کرد:‌ این کانون با هدف تربیت جوانان مومن و انقلابی در راستای عمل به فرمان مقام معظم رهبری گام برداشته و در ادامه مسیر با هدف ایجاد تشکیلات انقلابی و پای کار ضمن جذب، آموزش و سازماندهی نوجوانان و جوانان انقلابی جهت حضور و نقش آفرینی در بزنگاه‌های انقلاب اسلامی گام‌های بلندی خواهیم برداشت.

شیرالی  یاد آور شد: امیدواریم در ادامه راه در سنگر مهمی همچون مسجد فعالیت‌ها و خدمات این جوانان مخلص مورد رضای درگاه خداوند و اهل بیت عصمت و طهارت (ع) قرار بگیرد و مردم از این مجموعه فعالیت‌ها بهره‌مند شوند.