فعالیت‌های کانون امام حسین (ع) شادگان/از برگزاری دوره‌های کسب و کار مجازی تا تولیدات رسانه‌ای
فعاليت‌هاي کانون امام حسين (ع) شادگان/از برگزاري دوره‌هاي کسب و کار مجازي تا توليدات رسانه‌اي
با کانون‌های فعال در فهما 1400؛

فعالیت‌های کانون امام حسین (ع) شادگان/از برگزاری دوره‌های کسب و کار مجازی تا تولیدات رسانه‌ای

چعبي، با اشاره به بخشي از فعاليت‌هاي کانون فرهنگي هنري امام حسين(ع) شادگان، اظهار کرد: براي اولين بار دوره‌هاي آموزشي کسب و کار و اشتغال‌زايي را در کانون راه‌اندازي کرده و علاوه بر در راستاي معرفي اين فعاليت‌ها در عرصه توليدات رسانه‌هاي حضور پررنگي داشتيم.
شناسه خبر : 35692 تاریخ انتشار : ۱۵ اسفند ۱۴۰۰ زمان انتشار : ۰۹:۳۸

«جلال چعبی» در گفت وگو با ستاد ارتباطات رسانه‌ای (فهما) استان خوزستان، با اشاره به فعالیت های کانون فرهنگی هنری امام حسین (ع) شهرستان شادگان اظهار کرد: در سومین رویداد ملی فهما در سال 1400 با کسب امتیاز ۱۸ هزار و ۶۶۰ و اجرای برنامه‌های متنوع فرهنگی هنری توانستیم رتبه اول را در استان خوزستان به دست آوریم.

مدیر کانون فرهنگی هنری  امام حسین (ع) شهرستان شادگان با اشاره به عضویت و فعالیت 260 نفز از جوانان و نوجوانان در کانون فرهنگی هنری گفت  : از جمله این برنامه‌ها می‌توان به تولید و اجرای نمایش، سرود و فیلم، برگزاری محافل ادبی و ثبت آثار شاعران و نویسندگان، فعالیت در زمینه هنرهای تجسمی و برگزاری نمایشگاه عکس و ... اشاره کرد.

وی اضافه کرد: اجرای برنامه تلاوت نور، برگزاری جلسات قرآنی و نهج‌البلاغه، شرکت در مسابقات قرآنی مدهامتان، فعالیت‌های کتابخوانی از جمله فهرست‌نویسی کتاب، معرفی کتاب و برگزاری مسابقات کتابخوانی، برگزاری طرح ملی مسجد و مدرسه و ایجاد تفاهم‌نامه با مدرسه و اجرای طرح‌های بومی از دیگر برنامه‌های این کانون است.

چعبی برگزاری طرح سه‌شنبه‌های تکریم و دیدار با خانواده شهدا، برگزاری دوره‌های آموزشی در زمینه اشغالزایی و کسب و کار فرهنگی، تولیدات متناسب با فضای مجازی برای اولین بار و فعالیت‌های رسانه‌ای و ... را از فعالیت‌های دیگر این کانون عنوان کرد.