اهتمام کانون امام صادق(ع) شادگان در ترویج فرهنگ قرآنی با پرورش نوجوانان مستعد در رشته‌های مختلف قرآن
اهتمام کانون امام صادق(ع) شادگان در ترويج فرهنگ قرآني با پرورش نوجوانان مستعد در رشته‌هاي مختلف قرآن
با کانون‌های فعال استانی در فهما 1400؛

اهتمام کانون امام صادق(ع) شادگان در ترویج فرهنگ قرآنی با پرورش نوجوانان مستعد در رشته‌های مختلف قرآن

آلبوخنفر با اشاره به تربيت 15 قاري و 20 حافظ قرآن در رده سني نوجوان، جوان و بزرگسال گفت: تلاش ما ترويج فرهنگ قرآني با تربيت و پروش قاريان و حافظان است.
شناسه خبر : 35744 تاریخ انتشار : ۱۵ اسفند ۱۴۰۰ زمان انتشار : ۱۳:۲۴

«مصطفی آلبوخنفر» در گفت وگو با ستاد ارتباطات رسانه‌ای (فهما)،  اظهار کرد: برگزاری برنامه های متعدد فرهنگی و مذهبی، آموزش ،پرورش و کشف استعدادهای جوان و نوجوان به خصوص در بخش قرآنی از  اساسی ترین و مهمترین برنامه های کانون در سال گذشته است.

مدیر کانون فرهنگی هنری امام صادق (ع) مسجد امام خمینی (ره) شهر خنافره شادگان با اشاره به  تربیت وپرورش قاریان قرآن و حضور در محافل شهرستانی و استانی گفت: این کانون توانسته است با تربیت 15 قاری و 20 حافظ  نوجوان، جوان و بزرگسال در زمینه قرآن فعالیت های ماندگاری انجام داده است .

مصطفی آلبوخنفر  با بیان اینکه در رشته ترتیل ده نیروی خوب و آمده به اعزام مسابقات تربیت کرده ایم افزود: این مرتلین برای محافل مختلف شهرستان به کار گرفته می شوند همچنین در رشته  تجوید طول هفته کلاسهای تجوید سطح 1و2و3و4 برای تمام رده های سنی کودکان ، نوجوانان ، جوانان ، بزرگسالان توسط مربیان کانونی تدریس می شود.

وی با اشاره به اینکه محافل هفتگی خانگی هر چهارشنبه هر هفته محفل انس با قرآن با استفاده از قاریان و حافظان کانون در یکی از خانه های شهر خنافره برگزار می شود گفت: از برنامه های شاخص این کانون کانون کشف استعدادها ،پرورش قاریان و حافظان ،رد شبهات وهابیت، اهمیت دادن به کنکوری ها ی عضو کانون با استفاده از مشاوران توانا است که در بخش کنکوری ها  سه  نیروی کانونی امسال با  قبولی در دانشگاه بخصوص در دانشگاه فرهنگیان رتبه های خوبی کسب نمودند.

آلبوخنفر با بیان اینکه محفل هفتگی خواهران هر هفته روزهای سه شنبه  برگزار می شود، افزود:  برگزاری کلاس مداحی ویژه علاقمندان در بخش برادران در مدت یکسال فعال شده است و با برگزاری کلاس ها بصورت حرفه ای 15 مداح نوجوان و جوان را در مسجد تربیت و آماده کرده ایم.