دیدار مدیر ستاد فهما خوزستان و مسئول حوزه نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه مقاومت بسیج امام علی(ع)
ديدار مدير ستاد فهما خوزستان و مسئول حوزه نمايندگي ولي فقيه در سپاه ناحيه مقاومت بسيج امام علي(ع)
به مناسبت سوم شعبان میلاد حضرت اباعبدالله الحسین (ع) و روز پاسدار صورت گرفت:

دیدار مدیر ستاد فهما خوزستان و مسئول حوزه نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه مقاومت بسیج امام علی(ع)

حجت‌الاسلام همت پور ضمن تبريک اعياد شعبانيه و سوم شعبان و روز پاسدار گفت: دو بازوي کانون هاي مساجد و پايگاه هاي بسيج و هم افزايي آن ها منجر به اقدامات موثر و کارسازي در سطح محله،منطقه و شهر شده است.
شناسه خبر : 35747 تاریخ انتشار : ۱۵ اسفند ۱۴۰۰ زمان انتشار : ۱۳:۳۸

به گزارش ستاد ارتباطات رسانه ای (فهما) از خوزستان: به مناسبت سوم شعبان المعظم «میلاد حضرت اباعبدالله الحسین(ع)، و روز پاسدار» حجت‌الاسلام «مرتضی همت پور» با حجت الاسلام «بهزاد جلالی» مسئول حوزه نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه مقاومت بسیج امام علی علیه السلام اهواز دیدار و گفتگو کردند.

مدیر ستاد فهما استان خوزستان در این دیدار  ضمن تبریک اعیاد شعبانیه و گرامیداشت روز پاسدار در خصوص هم افزایی و فعالیتهای مشترک فرهنگی هنری در مساجد بحث و گفتگو کردند.

 وی اذعان کرد: در مساجد دو بازوی کانون های مساجد و پایگاه های بسیج و هم افزایی آن ها منجر به اقدامات موثر و کارسازی در سطح محله،منطقه و شهر شده است.

همچنین در ادامه حجت‌الاسلام جلالی با اشاره به ضرورت اهتمام به فعالیتهای مشترک فرهنگی هنری و تبیین بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی گفت: برنامه های فرهنگی هنری که از سوی کانون های مساجد برگزار می شود جذابیت خوبی برای جذب جوانان و نوجوان در محلات و به خصوص مناطق محروم و روستایی دارد و از این باب گسترش و حمایت از این برنامه قطعا به جذب بیشتر مساجد کمک خواهد کرد.

کلمات کلیدی: اعياد شعبانيه