فعالیت فراگیر و موثر کانون فرهنگی هنری محب اهل بیت (ع) شهرستان شادگان در سال 1400
فعاليت فراگير و موثر کانون فرهنگي هنري محب اهل بيت (ع) شهرستان شادگان در سال 1400
با کانون‌های فعال استانی در فهما 1400؛

فعالیت فراگیر و موثر کانون فرهنگی هنری محب اهل بیت (ع) شهرستان شادگان در سال 1400

باهلي با اشاره به اقدامات گسترده کانون فرهنگي هنري محب اهل بيت(ع) در سال گذشته گفت: زير سايه فعاليت هاي مسجدي استعدادهاي ناب را در رشته هاي مختلف پرورش داده ايم
شناسه خبر : 35753 تاریخ انتشار : ۱۵ اسفند ۱۴۰۰ زمان انتشار : ۱۳:۴۰

محمود باهلی در گفت وگو با ستاد ارتباطات رسانه ای (فهما) استان خوزستان، با اشاره به سابقه سال ها فعالیت کانون فرهنگی هنری محب اهل بیت علیه السلام مسجد حاج منصورباهلی شهرستان شادگان اظهار کرد: این کانون در یکی از قدیمی ترین مساجد شهرستان شادگان با قدمتی بالغ بر ۲۳۳سال در حال فعالیت می باشد .

 

مدیر فرهنگی هنری محب اهل بیت علیه السلام شهرستان شادگان با اشاره به اینکه کانون در زمینه های فرهنگی هنری ،قرآنی ،جهادی و خیریه ، تعلیم و تربیت ، محافل و مراسمات خانگی و بسیاری از زمینه ها در سطح شهرستان فعالیت های مستمری دارد گفت:  امسال در رویداد ملی فهما جزو کانون های فعال در سطح کشور معرفی شده است.

 

وی در ادامه با تشریح برنامه های مختلف کانون  محب اهل بیت (ع) گفت: زیر سایه فعالیت های مسجدی استعدادهای ناب را در رشته های مختلف پرورش داده ایم که از جمله آنها می توان به رشته های قرآنی قرائت،حفظ و ترتیل و تئاتر (با محوریت ماه محرم )اشاره داشت.

 

باهلی افزود: از دیگر فعالیت های این کانون می توان به برگزاری مراسمات  ملی مذهبی ولادت ها و شهادت ها  ،محافل انس با قرآن ، محافل قرآنی و مراسمات خانگی به طور خاص در دهه ولایت و ایام فاطمیه ویژه برنامه های ماه رمضان ختم قرآن ،احیاء شب های قدر ، جلسات پرسش و پاسخ ،کلاس های قرآن،احکام ،تجوید ، تقویتی درسی ،مهارت آموزی اشاره کرد .

 

وی با اشاره به برنامه های خیریه و جهادی کانون فرهنگی هنری در سطح شهرستان گفت:  اقدامات شایسته ای از جمله تهیه سبد غذایی ،توزیع ماسک  و گند زدایی معابر و امکان در ایام کرونا ،ایجاد اشتغال در قالب تهیه تنور جهت پخت نان خانگی ، تعمیر و تجهیز منازل ،تامین جهیزیه و بسیاری اقداماتی در این زمینه صورت گرفته است .

 

مدیر کانون محب اهل بیت علیه السلام افزود:کانون تمام برنامه های خود را در سطح مسجد با همکاری پایگاه بسیج و اعضای محترم هیات امناء مسجد برگزار می کند و همواره این همکاری بسیار موثر و شایسته بوده است.