فعالیت در عرصه تولیدات چندرسانه‌ای و سرود محور برنامه‌های کانون سیدالشهدا (ع) بندر ماهشهر
فعاليت در عرصه توليدات چندرسانه‌اي و سرود محور برنامه‌هاي کانون سيدالشهدا (ع) بندر ماهشهر
با کانون‌های فعال استانی در فهما 1400؛

فعالیت در عرصه تولیدات چندرسانه‌ای و سرود محور برنامه‌های کانون سیدالشهدا (ع) بندر ماهشهر

احمدي بوصيد با اشاره به فعاليت‌هاي کانون فرهنگي هنري سيدالشهدا (ع) بندر ماهشهر گفت: توليدات چند رسانه‌اي و فعاليت تخصصي در عرصه سرود به عنوان محوري‌ترين برنامه‌هاي اين کانون محسوب مي‌شود.
شناسه خبر : 35784 تاریخ انتشار : ۱۶ اسفند ۱۴۰۰ زمان انتشار : ۱۱:۰۴

«منصور احمدی بوصید» در گفت وگو با ستاد ارتباطات رسانه‌ای (فهما)، ضمن ارایه گزارشی از برنامه‌های شاخص کانون فرهنگی هنری سیدالشهدا بندر ماهشهر در سالی که گذشت، اظهار کرد: تولیدات چند رسانه ای و همچنین تولید اثر در زمینه سرود محوری ترین فعالیت های کانون بود که منجر به کسب امتیاز در سومین رویداد فهما شد.

مدیر کانون سیدالشهدا(ع) بندر ماهشهر با اشاره به جذب اعضای جدید که هم اکنون به حدود 400 نفر عضو رسیده است، گفت: سازماندهی و گروه بندی و تربیت آنان از نقاط قوت و قابل تحسین کانون محسوب می شود .

احمدی بوصید تصریح کرد: کانون سید الشهدا (ع)شبکه رابط کانون در شهرستان  بندر ماهشهر بوده که بدین جهت حیطه فعالیت آن در سطح شهرستان بندر ماهشهر می باشد.

وی افزود: از برنامه های مهم در حال اجرا که بمناسبت گرامیداشت 18 اسفند (سالروز تاسیس کانون ها) و به همت اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان درحال برگزاریست می توان به جشنواره های گوناگون میان کانون های فرهنگی هنری اشاره کرد که دبیری آن به 4 کانون فعال در شهرستان و در 4 رشته نقاشی ، کتابخوانی، دلنوشته و عکاسی گذاشته شده است که خوشبختانه مورد استقبال خوب اعضای کانون های قرار گرفته است.

میر کانون سیدالشهدا (ع) اضافه کرد:گروه سرود نورالمهدی این کانون نیز در حال تولید اثر سرود به مناسبت امام زمان(عج) می باشد که در ایام ولادت با سعات امام زمان رونمایی خواهد شد.