مروری بر عملکرد جهادی کانونفرهنگی هنری «قیصر امین پور» شهرستان گتوند در سال 1400
مروري بر عملکرد جهادي کانونفرهنگي هنري «قيصر امين پور» شهرستان گتوند در سال 1400
با کانون‌های فعال استانی در فهما 1400؛

مروری بر عملکرد جهادی کانونفرهنگی هنری «قیصر امین پور» شهرستان گتوند در سال 1400

رئيسي للري گفت: کانون فرهنگي هنري «قيصر امين‎‌پور» در شهرستان گتوند در سال 1400 فعاليت‌هاي متنوعي را در عرصه فرهنگ، هنر و اقدامات جهادي به ثمر رساند.
شناسه خبر : 35794 تاریخ انتشار : ۱۶ اسفند ۱۴۰۰ زمان انتشار : ۱۱:۳۱

«حسن رئیسی للری» در گفت وگو با ستاد ارتباطات رسانه‌ای (فهما)، در تشریح فعالیت های کانون فرهنگی هنری قیصر امین پور شهرستان گتوند در سالی که گذست، اظهار کرد: این کانون با فعالیت های جدید و استمرار برنامه های گذشته توانست امتیاز قابل قبولی کسب کند و در بین کانون های استان رتبه سوم را از نظر امتیاز بدست آورد.

 

مدیر کانون فرهنگی هنری قیصر امین‌پور شهرستان گتوند با اشاره به اینکه این کانون میراث‌دار شهدای زیادی همچون سردارشهید طاهر فتحی‌نیا، شهید قباد فرج‌پور و مدیر مسئول فقید این کانون شهید مدافع حرم محمد تاجبخش است افزود: با همت و هم افزایی همه اعضای مسجد توانستیم جایگاه و رتبه کانون و مسجد را در سطح استان به بهترین و بالاترین امتیاز رسانده و نیروهای تربیت یافته زیادی از این مسجد به منطقه و شهرستان و استان معرفی کنیم.

 

وی تصریح کرد: در رویداد ملی فهما سال‌های ۱۳۹۹ و ۱۴۰۰ این کانون حائز رتبه سوم استان خوزستان شد و عمده فعالیت‌های آن در زمینه محرومیت‌زدایی، کتاب و کتابخوانی و همچنین امور قرآنی است.

 

وی با اشاره به اینکه از ابتدای شیوع ویروس کرونا این کانون با همفکری امام جماعت و نمازگزاران مسجد اقدام به تهیه بسته‌های معیشتی به صورت ماهیانه برای اقشار ضعیف و آسیب‌پذیر محله انجام شد گفت: در دورانی که کشور با کمبود ماسک بهداشتی مواجه بود، با راه‌اندازی کارگاه تولید ماسک بهداشتی کمک زیادی به همشهریان و کادر درمان کردیم.

 

مدیر کانون فرهنگی هنری قیصر امین‌پور گتوند یاد آور شد: این کانون قصد دارد در سال ۱۴۰۱ در زمینه‌های سرود، فیلمسازی و نمایش، تولیدات جدید و خدماتی متنوع‌تر به اعضای کانون و همشهریان ارائه کند.