ثبت بیش از 80 درصد فعالیت های مربوط به رویداد فهما در سال ۱۴۰۰
ثبت بيش از 80 درصد فعاليت هاي مربوط به رويداد فهما در سال ۱۴۰۰
با کانون‌های فعال استانی در فهما 1400؛

ثبت بیش از 80 درصد فعالیت های مربوط به رویداد فهما در سال ۱۴۰۰

قيم با اشاره به کسب رتبه دهم استاني از لحاظ امتيازبندي کانوني گفت: اهم و شاخص فعاليت هاي کانون :گروه نمايش تعزيه ، تهيه مستند رفيق شهيد ، توليد ماسک بهداشتي ، تقدير از خانواده معظم شهدا و کادر درمان ، برگزاري بازارچه هاي خيريه ، کمک به مدارس و ..‌. بوده است.
شناسه خبر : 35797 تاریخ انتشار : ۱۶ اسفند ۱۴۰۰ زمان انتشار : ۱۳:۱۸

قیم با اشاره به کسب رتبه دهم استانی از لحاظ امتیازبندی کانونی گفت: اهم و شاخص فعالیت های کانون :گروه نمایش تعزیه ، تهیه مستند رفیق شهید ، تولید ماسک بهداشتی ، تقدیر از خانواده معظم شهدا و کادر درمان ، برگزاری بازارچه های خیریه ، کمک به مدارس و  ..‌. بوده است.

 

به گزارش ستاد ارتباطات رسانه ای فهما از خوزستان علی قیم اظهار کرد: کانون رهپویان وصال مسجد جامع بندر ماهشهر فعالیت رسمی خود را از سال ۱۳۹۲ آغاز نموده است و با الطاف خدای متعال و زحمات اعضا کانون و مسجد موفق به کسب امتیاز دهم استانی در رویداد ملی فهما در سال 1400 شده است.

مدیر کانون رهپویان وصال مسجد جامع بندر ماهشهر با اشاره به عضویت بیش از 200 نفر از جوانان و نوجوانان شهرستان در این کانون گفت:  تا کنون ۱۰۹ نفر از اعضا به طور کامل ثبت سامانه شده اند که مشتمل بر ۲۹زن و ۸۰ مرد است که اغلب آنان را نوجوانان و جوانان مسجد و محله تشکیل می دهند.

وی خاطر نشان کرد: سال گذشته توانستیم  بیش از ۸۰ درصد فعالیت های مربوط به رویداد فهما ۱۴۰۰ را انجام دهیم که اهم و شاخص آن ها گروه نمایش تعزیه ، تهیه مستند رفیق شهید ، تولید ماسک بهداشتی ، تقدیر از خانواده معظم شهدا و کادر درمان ، برگزاری بازارچه های خیریه ، کمک به مدارس و  ..‌. بوده است.

 قیم در ادامه با اشاره به دیگر برنامه های کانون فرهنگی هنری افزود: برنامه کلاس های تحکیم خانواده شامل والدین ،زوج های جوان ، پسران و دختران مجرد را با جمعیت مورد قبولی از منطقه جغرافیایی خویش برگزار شد.

.

 وی اضافه کرد: اهم برنامه های پیش بینی شده برای سال آینده تقویت گروه سرود و نمایش ،برگزاری کلاس های علمی و فناوری های نو ،تقویت کلاس های تحکیم خانواده ،برگزاری جشنواره های علمی فرهنگی و تقویت ارتباط با خانواده ها خواهد بود .

مدیر کانون رهپویان وصال در آخر با تقدیر از همه اعضای فعال در مسجد گفت: امیدواریم با تخصیص منابع و اعتبارات بیشتر به کانون ها ،تسهیل گر آن ها در این راه پر پیچ و خم تعلیم و تربیت جوانان و نوجوانان ایران اسلامی باشیم.