برگزاری پویش هر ایرانی یک درخت توسط کانون حضرت مهدی (عج) شهرستان دزفول
برگزاري پويش هر ايراني يک درخت توسط کانون حضرت مهدي (عج) شهرستان دزفول

برگزاری پویش هر ایرانی یک درخت توسط کانون حضرت مهدی (عج) شهرستان دزفول

خرم فر با اشاره به کاشت نهال از سوي مقام معظم رهبري در روز درختکاري که سنتي هرساله از سوي معظم له است، اظهار کرد: با تاسي به ايشان و هم زمان با سراسر کشور پويش هر ايراني يک درخت با حضور اعضاي کانون حضرت مهدي (عج) و امام جماعت مسجد برگزار شد.
شناسه خبر : 35802 تاریخ انتشار : ۱۶ اسفند ۱۴۰۰ زمان انتشار : ۱۴:۰۳

«فاطمه خرم فر» در گفت وگو با ستاد ارتباطات رسانه‌ای (فهما) اظهار کرد: هم زمان با سراسر کشور پویش هر ایرانی یک درخت با حضور اعضای کانون و امام جماعت مسجد برگزار شد.

مدیر کانون فرهنگی هنری حضرت مهدی (عج) شهرستان دزفول با بیان اینکه کاشت درخت از اعمال پسندیده ای است که صدقه جاریه محسوب می شود افزود: این عمل و کاشت درخت تا زمانیکه باقی و زنده بماند و نفعی از این درخت عائد دیگران شود در پرونده اعمال آن شخص منظور خواهد شد.

وی در ادامه اذعان کرد: از مجموع آموزه های دینی اینگونه برداشت می شود که درخت و درختکاری و حفاظت از آن دارای جایگاه و اهیمت ویژه ای است که از این جهت با توجه به روایات و تاکید و حضور مقام معظم رهبری در 15 اسفند ماه به عنوان روز درختکاری و غرس نهال توسط معظم له اهمیت موضوع برای بچه های مسجد صد چندان می شود.

خرم فر افزود: در همین راستا در روز درختکاری امام جماعت مسجد حضرت مهدی (عج) دزفول حجت الاسلام شیخ انصاری به همراه جوانان مسجد در طبیعت حضور پیدا کرده و اقدام به غرس نهال به تعداد فراوان نمودند