برگزاری دوره‌های آموزشی مشاغل خانگی در کانون فرهنگی هنری ایمان/ هدف ما اشتغال‌زایی برای بچه‌های مسجد است
برگزاري دوره‌هاي آموزشي مشاغل خانگي در کانون فرهنگي هنري ايمان/ هدف ما اشتغال‌زايي براي بچه‌هاي مسجد است
با کانون‌های فعال استانی در فهما 1400؛

برگزاری دوره‌های آموزشی مشاغل خانگی در کانون فرهنگی هنری ایمان/ هدف ما اشتغال‌زایی برای بچه‌های مسجد است

ذلقي از برگزاري کلاس‌هاي آموزشي مشاغل خانگي همچون قالي‌بافي، آئينه‌کاري، رنگ‌آميزي، سفال به همت کانون فرهنگي هنري ايمان خبر داد و گفت: هدف ما اشتغال‌زايي براي بچه‌هاي مسجد است.
شناسه خبر : 35804 تاریخ انتشار : ۱۶ اسفند ۱۴۰۰ زمان انتشار : ۱۴:۳۶

«مهران ذلقی» در گفت وگو با ستاد ارتباطات رسانه‌ای (فهما)، با اشاره به فعالیت 14 ساله کانون فرهنگی هنری ایمان واقع در مسجد جامع شهر چغامیش از استان خوزستان اظهار کرد: ما در عرصه های مختلف فرهنگی، هنری و دینی فعالیت داریم.

 

مدیر کانون فرهنگی هنری ایمان مسجد جامع شهر چغامیش با بیان اینکه این کانون در رویداد ملی فهما جزء کانون‌های برتر استان معرفی شده است؛ افزود: از جمله فعالیت‌های این کانون می‌توان به توزیع بسته‌های معیشتی به صورت ماهانه و برگزاری مراسم‌های مذهبی اشاره کرد.

 

وی برگزاری کلاس‌های آموزش قرآن (روخوانی، روان‌خوانی و حفظ)، اردوهای جهادی، کلاس‌های آموزشی کمک درسی، تقدیر از حافظان قرآنی و گروه‌های جهادی، دیدار با خانواده شهدا و برگزاری یادواره شهدا و ... را از دیگر فعالیت‌های این کانون عنوان کرد.

 

ذلقی از برگزاری کلاس‌های آموزشی مشاغل خانگی همچون قالی‌بافی، آئینه‌کاری، رنگ‌آمیزی، سفال و ... توسط کانون ایمان خبر داد و تصریح کرد: برگزاری دوره‌های تربیت مدرس قرآن و کلاس‌های مشاوره خانواده و ایجاد فضایی مناسب جهت کاشت درخت و پتانسیل ایجاد مرکز نیکوکاری از اقداماتی است که در نظر داریم در آینده برگزار کنیم.