تبلور فعالیت‌های هنری در کانون موسی بن جعفر (ع) ملاثانی
تبلور فعاليت‌هاي هنري در کانون موسي بن جعفر (ع) ملاثاني
با کانون‌های فعال استانی در فهما 1400؛

تبلور فعالیت‌های هنری در کانون موسی بن جعفر (ع) ملاثانی

حجت الاسلام مشايخي گفت: با معرفي و شناخت بيانيه گام دوم انقلاب، همچنين تحقق اهداف آن در بين اعضاي کانون هاي مساجد نسبت به پياده سازي و هموار کردن مسير رسيدن به توصيه‌هاي مقام معظم رهبري گام اصولي بايد برداشته شود.
شناسه خبر : 35852 تاریخ انتشار : ۱۷ اسفند ۱۴۰۰ زمان انتشار : ۱۳:۲۲

به گزارش ستاد ارتباطات رسانه ای فهما از خوزستان حجت الاسلام و المسلمین محمد مشایخی ضمن معرفی جایگاه و منزلت کانون های فرهنگی هنری در مساجد اظهار کرد: اهمیت رشد و گسترش فعالیت های مناسبتی فرهنگی مذهبی جهت رسیدن به اهداف و محورهای بیانیه گام دوم انقلاب با تاکید بر تربیت و نخبه های فرهنگی و تشکیل کادر مجرب که در تاریخ ۲۲ بهمن ماه ۱۳۹۷ توسط مقام معظم رهبری مدظله‌العالی تاکید شد مدنظر است.

مدیر کانون فرهنگی هنری مسجد موسی بن جعفر (ع) ملاثانی ضمن ارائه گزارشی از فعالیت های کانون فرهنگی هنری و تنوع برنامه‌های آن در چند سال گذشته  افزود: این کانون یکی از کانون های  فعال در بین مساجد شهرستان بوده و در این دوره شاهد حضور جوانان و نوجوانان مستعد و پر تلاش در عرصه فرهنگی هنری به واسطه حضور کانون بودیم.

وی اضافه کرد: این کانون در یکی از مساجد پرتردد شهر با سابقه برگزاری آیین عبادی سیاسی نمازجمعه و برپایی مراسم بزرگ شهر با توجه به وسعت و کیفیت ارائه خدمات  قرار دارد و تنها مسجد در استان خوزستان است که آموزش اوریگامی دارد و استاد اوریگامی این مسجد یکی از متربیان همین مسجد بودند که با تلاش و پشتکار و حمایت مدرک بین المللی اوریگامی گرفته اند و در حال حاضر مسولیت نمایندگی اوریگامی در شهرستان باوی بوده و هفته ای دو روز در مسجد فعالیت دارند.

حجت الاسلام و المسلمین مشایخی در ادامه افزود:با  معرفی و شناخت بیانیه گام دوم انقلاب، همچنین تحقق اهداف آن در بین اعضای کانون های مساجد نسبت به پیاده سازی و هموار کردن مسیر رسیدن به توصیه‌های مقام معظم رهبری گام اصولی برداشته شود.