دیدار و تکریم خانواده جانباز شهید «مسعود امیری‌منش»
ديدار و تکريم خانواده جانباز شهيد «مسعود اميري‌منش»
به مناسبت 18 اسفند سالروز تاسیس کانون های مساجد:

دیدار و تکریم خانواده جانباز شهید «مسعود امیری‌منش»

حجت الاسلام همت پور به مناسبت 18 اسفند سالروز تاسيس کانون هاي مساجد ضمن ديدار با خانواده شهيد اميري منش از آنان تقدير به عمل آورد.
شناسه خبر : 35912 تاریخ انتشار : ۱۸ اسفند ۱۴۰۰ زمان انتشار : ۱۰:۳۹

به گزارش ستاد ارتباطات رسانه ای (فهما) از خوزستان حجت الاسلام مرتضی همت پور به مناسبت 18 اسفند سالروز تاسیس کانون های مساجد با خانواده شهید امیری منش دیدار و از آن ها تقدیر کرد.

 

مدیر ستاد هماهنگی کانون های مساجد خوزستان تصریح کرد: تواضع ،حسن خلق و ولایت مداری از ویژگی های شهید امیری منش جانباز 70 درصد جنگ تحمیلی بود .

وی با اشاره به جایگاه والای شهدا و جانبازان بزرگوار افزود: از خضوصیات بارز شهید امیری منش ارتباط مهربانانه و صمیمی با جوانان و نوجوانان،اخلاق خوب و سعه صدر بود که باعث جذب آن ها به مسجد و هیات می شد.

 

حجت الاسلام همت پور خاط نشان کرد: جانباز شهید تفکرات مسجدی و انقلابی دهه شصتی خود را تا سال 1400 و تا هنگام شهادت حفظ کرد و هیچگاه از سفره انقلاب خود را صاحب حق نمی دانست و ان شاالله فرزندان ایشان ادامه دهنده راه نورانی آن شهید بزرگوار در دفاع از ارزش های اسلامی و انقلابی باشند.

 

وی اضافه کرد: تواضع شهید بزرگوار آنچنان بود که بسیاری از جانبازی 70 درصدی ایشان خبر نداشتند و پس از شهادت ایشان متوجه شدند که این رفتار متواضعانه ایشان و خلق حسن و مهربانی ایشان در اذهان باقی خواهد ماند.